Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja de tyckte jag såg bra ut!Tretorn Terräng verkar ha fått en del ”bäst i test”.
Jag har haft olika tretorn genom livet. De är bra, om de passar dina fötterTretorn Terräng verkar ha fått en del ”bäst i test”.
Ja de tyckte jag såg bra ut!
Mina senaste höga köpte jag på zalando, minns inte märke men de känns som standard gröna gummistövlar som sitter ganska tight runt fot och ben.
Mina favoriter är dock sådana där låga gummistövlar, jättesköna att gå i och märker att jag väljer dom före dom höga när vi ska exempelvis ut och plocka svamp eller ta en promenad i skogen det är blött. De är från märket Seeland, sambon har liknande men från tretorn och är nöjd
Jag har också smala fötter men tycker att det blir bättre när jag lägger i en extra sulaJag har haft olika tretorn genom livet. De är bra, om de passar dina fötter
Jag har lite udda fötter och brukar kunna ha dem. En god vän har smala fotblad och säger att de blir lite båtaktigs
Jag har haft olika tretorn genom livet. De är bra, om de passar dina fötter
Jag har lite udda fötter och brukar kunna ha dem. En god vän har smala fotblad och säger att de blir lite båtaktigs
Jag brukar oftast ha på mig fritidsbyxor (heter det så? Alltså typ fjällräven eller liknande ) till dom låga stövlarna, och de släpper inte igenom fukt så det är inga problem att gå i ris. Är väl egentligen bara djupare pölar/sjö/hav som är ett problem om man behöver vada runt mycketBra tips! Tycker det är svårt om man ska välja höga eller låga. Låga känns skönare att gå i och höga är ju skönt om man ska gå i blåbärsris eller högt gräs. Kanske blir ett par mittemellan!
Jag brukar oftast ha på mig fritidsbyxor (heter det så? Alltså typ fjällräven eller liknande ) till dom låga stövlarna, och de släpper inte igenom fukt så det är inga problem att gå i ris. Är väl egentligen bara djupare pölar/sjö/hav som är ett problem om man behöver vada runt mycket
Både jag och maken lite deppiga över förlorad budgivning så nu sitter jag och beställer hem varsitt par gummistövlar till oss i tröstpris, som en liten påminnelse att vårt hus kommer. Nån gång. Då kan vi inte traska runt i dyra sneakers och lackskor på tomten.
Det är inte stövlar ni behöver som framtida husägare, det är ett varsitt par plastiga foppa-tofflor att ha vid altandörren!
Inte så skönt när det är blött dock I stugan använder jag foppatofflorna pinsamt mycket men här hemma ska vi nog försöka vara civiliserade nog att hålla oss till våra Birkenstock åtminstone
Åh träskor var lääääängesen man hade!Äh, då går man barfota i dem
En kompis berättade att hennes tonåriga dotter som bor på landet gärna ville ha ett par riktiga träskor. De hade letat och letat, men det var inte förens de åkte på city-weekend i Stockholm som de hittade ett par, i en butik i gamla stan som sålde bara träskor typ. Här i obygden finns Bara foppatofflor
Äh, då går man barfota i dem
En kompis berättade att hennes tonåriga dotter som bor på landet gärna ville ha ett par riktiga träskor. De hade letat och letat, men det var inte förens de åkte på city-weekend i Stockholm som de hittade ett par, i en butik i gamla stan som sålde bara träskor typ. Här i obygden finns Bara foppatofflor
Tretorn Terräng verkar ha fått en del ”bäst i test”.
Röstar på pizzarester ;PJag struntade i frukost så nu ska jag äta lunch. Frågan är om jag ska äta gårdagens pizzarester eller en korv- och böngryta?
Dottern gjorde det lätt för sig. Hon åt nämligen sin pizza till frukost
Röstar på pizzarester ;P