Ehhh varför skulle man veta sin mans skostorlek? Jag och käre maken har varit/levt ihop i 50 år och jag har då ingen aning om det.Vilken jäkla fru kan inte sin mans skostorlek?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ehhh varför skulle man veta sin mans skostorlek? Jag och käre maken har varit/levt ihop i 50 år och jag har då ingen aning om det.Vilken jäkla fru kan inte sin mans skostorlek?
Jag jobbar på ett sånt företagSuckar... ska till en skoluppgift intervjua någon om hur det fungerar på valfritt företag. Inget avancerat eller stort alls, utan lite frågor om administration, arbetsmiljö och kommunikation. Har därför gått runt till företag i närheten här. Samtliga hänvisar till huvudkontor på annan ort.
Hade det inte varit för att företaget behöver ha en reception så hade jag kunnat prata med min chef, men nä, reception måste också finnas Ska ta en kopp te, äta lite choklad och fundera vidare på hur sjutton jag ska lösa det här.
Ehhh varför skulle man veta sin mans skostorlek? Jag och käre maken har varit/levt ihop i 50 år och jag har då ingen aning om det.
Tror tyvärr att det ska vara företag, eller ja, helst företag iaf.Hmm, "mitt" häkte har reception. Men det kanske måste vara företag och inte myndighet?
Åh, det låter toppen! jag skickar PM om en liten stundJag jobbar på ett sånt företag
Vi har reception, butik, lager + är i en kedja om det är något jag kan hjälpa till med?
Ehhh varför skulle man veta sin mans skostorlek? Jag och käre maken har varit/levt ihop i 50 år och jag har då ingen aning om det.
Kan tänka mig det! Är träskor skönt? Vet att många har dem som favoriter men rent spontant känns det fruktansvärt osmidigt att gå runt med träklossar på fötterna.
Det är inte viktigt. Varför ska då hålla reda på det?- Du kunde låna skidkläder från X va?
- Ja, precis. Han skulle komma över med det sista i veckan.
- Vad var det då?
- Hjälm och skidglasögon.
- Inga skor?
- Nej precis.
- För.. ni har inte samma storlek?
- … (jobbar vidare i tystnad)
- Äger han pjäxor, X?
- Ah..
- Men ni har inte samma storlek?
- Nä tror inte det.
- Vad har han för storlek då?
- Kommer inte ihåg. (Fokuserar vidare på sitt jobb).
- …. (ger mig)
Fan, ska jag behöva gå upp och rota runt på vinden bland skorna för detta?! Vilken jäkla fru kan inte sin mans skostorlek?
Mmm komme ihåg min ex fru storlekar och GKs storlekar men det är något fel på migSkönt att höra! Han kunde min storlek redan när vi dejtade och köpte tofflor till mig pga ”märkt att du alltid fryser om fötterna”. Känner att jag ligger en minus på skofronten här Tur att jag hämtar upp mig på annat.
Då ligger jag på + jag kan alla mina ex skonummer. Inte för att jag lärt mig, bara nåt som hjärnan registerar. Konstiga saker man kommer ihåg. Avd. värdelöst vetande.Ehhh varför skulle man veta sin mans skostorlek? Jag och käre maken har varit/levt ihop i 50 år och jag har då ingen aning om det.
Hur kan man ens missa det när man bor med någon?Ehhh varför skulle man veta sin mans skostorlek? Jag och käre maken har varit/levt ihop i 50 år och jag har då ingen aning om det.
Fick en stor chokladask, Merci, av jobbet. Såklart inte vegansk, så måste komma på någon icke-vegan i min närhet som skulle uppskatta den..