Vad gör vi CLII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Man är lite avslöjad med att inte ha tvättat på länge när man dyker upp i tvättstugan och dottern har julkläder på sig.

Och om ni undrar varför vår dotter som föddes i januari ens äger julkläder på involverar det en 90-årig släkting med goda intentioner och nedsatt syn.
 
Granngubben har alltså blivit anmäld av en stor skogsägare för stöld av virkesskog. Gubben ville att jag skulle vara något slags vittne till hans fördel så han skulle slippa åtal och även slippa genomgå en demensutredning.

Jag tror den där demensutredningen skulle båda honom gott så han inte springer och grinar för den granne som han skapat sig själv stora problem med. :meh:
 
Precis ätit lunch, Vrt och panik köpte 2st Kontorsstolar på Jysk.

Kollegan satt ju sönder ena och idag höll jag på att sätta hjärtat i halsgropen när jag lutade mig tillbaks. :rofl:

Så nu har vi 2 små smidiga men satan i gatan vad dyra de är. Jag väntar på mitt ståbord för både jga och kollegan vill stå men ibland är dte skönt att sätta sig ned.
 
Man är lite avslöjad med att inte ha tvättat på länge när man dyker upp i tvättstugan och dottern har julkläder på sig.

Och om ni undrar varför vår dotter som föddes i januari ens äger julkläder på involverar det en 90-årig släkting med goda intentioner och nedsatt syn.
Mmm jag tror mig sett en sketch med en som kommer ner i tvättstugan i bröllops kläder och utrycker till granen i stil med ja jag ligger efter med tvätten något
 
Suckar... ska till en skoluppgift intervjua någon om hur det fungerar på valfritt företag. Inget avancerat eller stort alls, utan lite frågor om administration, arbetsmiljö och kommunikation. Har därför gått runt till företag i närheten här. Samtliga hänvisar till huvudkontor på annan ort.

Hade det inte varit för att företaget behöver ha en reception så hade jag kunnat prata med min chef, men nä, reception måste också finnas :banghead::banghead::banghead: Ska ta en kopp te, äta lite choklad och fundera vidare på hur sjutton jag ska lösa det här.
 
- Du kunde låna skidkläder från X va?
- Ja, precis. Han skulle komma över med det sista i veckan.
- Vad var det då?
- Hjälm och skidglasögon.
- Inga skor?
- Nej precis.
- För.. ni har inte samma storlek?
- … (jobbar vidare i tystnad)
- Äger han pjäxor, X?
- Ah..
- Men ni har inte samma storlek?
- Nä tror inte det.
- Vad har han för storlek då?
- Kommer inte ihåg. (Fokuserar vidare på sitt jobb).
- …. (ger mig)

Fan, ska jag behöva gå upp och rota runt på vinden bland skorna för detta?! Vilken jäkla fru kan inte sin mans skostorlek? :arghh:

Jag kan inte min mans skostorlek och vi har varit gifta i snart 9 år, tillsammans i snart 13 år 😅 🤷‍♀️
 
Suckar... ska till en skoluppgift intervjua någon om hur det fungerar på valfritt företag. Inget avancerat eller stort alls, utan lite frågor om administration, arbetsmiljö och kommunikation. Har därför gått runt till företag i närheten här. Samtliga hänvisar till huvudkontor på annan ort.

Hade det inte varit för att företaget behöver ha en reception så hade jag kunnat prata med min chef, men nä, reception måste också finnas :banghead::banghead::banghead: Ska ta en kopp te, äta lite choklad och fundera vidare på hur sjutton jag ska lösa det här.

Hmm, "mitt" häkte har reception. Men det kanske måste vara företag och inte myndighet?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Ny säsong och nya par. Och nya experter. Dessutom inspelat på vintern. Vad tror ni om årets matchningar? Personligen kommer jag sakna...
2
Svar
26
· Visningar
1 570
Fritid Är det nån skillnad på snö blandat regn och regn blandad snö? Jag har nog bara hört snö blandat regn förut men idag så hörde jag regn...
Svar
10
· Visningar
395
Fritid Vilken fågel är det som låter såhär? Hoppas det funkar nu.
Svar
6
· Visningar
343
Senast: Cattis_E
·
Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
299

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Tillskott för hund med skaldjurs allergi?
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp