Vad gör vi CLII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lite knäckt över HVs förlust igår, eller ja framförallt över det urusla spelet.
Har joggat min halvmil och dricker dagens bästa koppar kaffe.
1B3DFD30-7DE9-4476-A1DB-8E3EC7E5B5CC.jpeg
 
Tycker din pappa behöver sätta sig ned med henne och prata om varför hans tjej tycker att hans barn ska bära på hennes sorger och varför hon inte respekterar era gränser.
Absolut! Tror dock inte att hon skulle förstå att det hon säger/gör kan få andra personer mår dåligt. Tror inte heller hon skulle förstå att man inte kan lasta över sina egna känslor på andra hur som helst…

Det är därför man går till en psykolog 😂

Hoppas din ångest släpper snart ❤️
Ja, men man kan ju inte tvinga iväg folk till psykologer heller. Tror dessutom inte att det skulle bli så bra om det var påtvingat :)
 
Jag har knappt sovit pga en morfinhög katt som vankat runt och hojtat sen igår kväll. Vid halv tre gick jag upp, då hojtades det mindre. Tur att jag tog ledigt idag också.. Ska ringa ett par samtal och sen städa av här hemma.
 
Både jag och maken lite deppiga över förlorad budgivning så nu sitter jag och beställer hem varsitt par gummistövlar till oss i tröstpris, som en liten påminnelse att vårt hus kommer. Nån gång. Då kan vi inte traska runt i dyra sneakers och lackskor på tomten.
 
Jag älskar verkligen min särbo... men just i detta nu är jag lite less på att "tvingas" titta på hans roliga saker från Facebook/YT. Vi tycker sällan samma saker är roliga och jag blir kräkless på "roliga filmsnuttar" på ca två sekunder (tom klipp med söta kattungar!). Han kan alltså sitta och titta hur länge som helst på söta kattungar på YT, något jag tycker är lite gulligt av honom (så länge jag slipper dock!) :love: :D

Edit: Det här borde kanske ligga i störningstråden :p :laugh:
 
Både jag och maken lite deppiga över förlorad budgivning så nu sitter jag och beställer hem varsitt par gummistövlar till oss i tröstpris, som en liten påminnelse att vårt hus kommer. Nån gång. Då kan vi inte traska runt i dyra sneakers och lackskor på tomten.

Är Hunter bra eller är det ett parfymmärke? (alltså dålig kvalité dolt bakom populärt märke). Jag kan absolut ingenting om funktionskläder märker jag. Jag äger inte ett enda plagg eller en enda sko. Behöver ändra på det!
 
Jag älskar verkligen min särbo... men just i detta nu är jag lite less på att "tvingas" titta på hans roliga saker från Facebook/YT. Vi tycker sällan samma saker är roliga och jag blir kräkless på "roliga filmsnuttar" på ca två sekunder (tom klipp med söta kattungar!). Han kan alltså sitta och titta hur länge som helst på söta kattungar på YT, något jag tycker är lite gulligt av honom (så länge jag slipper dock!) :love: :D

Edit: Det här borde kanske ligga i störningstråden :p :laugh:
Han får skicka dem till mig istället! :D
 
Är Hunter bra eller är det ett parfymmärke? (alltså dålig kvalité dolt bakom populärt märke). Jag kan absolut ingenting om funktionskläder märker jag. Jag äger inte ett enda plagg eller en enda sko. Behöver ändra på det!
Jag äger inga Hunter men upplever att det är mest sådana som aldrig skulle sätta sin fot på landet som köper dom.
Någon annan har säkert bättre koll dock 😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Ny säsong och nya par. Och nya experter. Dessutom inspelat på vintern. Vad tror ni om årets matchningar? Personligen kommer jag sakna...
2
Svar
26
· Visningar
1 571
Fritid Är det nån skillnad på snö blandat regn och regn blandad snö? Jag har nog bara hört snö blandat regn förut men idag så hörde jag regn...
Svar
10
· Visningar
395
Fritid Vilken fågel är det som låter såhär? Hoppas det funkar nu.
Svar
6
· Visningar
343
Senast: Cattis_E
·
Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
299

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp