Vad gör vi CLII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sjungit i kyrkan på förmiddagen, så trevligt och uppskattat :)

Sen blev det släktkalas. Brukar vara trevligt, men jag var nog inte i rätt mindset så kände mig bara utanför :( Åkte tidigt för hundarnas skull, så nu vilar vi ensamma i sommarstugan innan föräldrarna ansluter om en stund..
 
Dagens arbete,nu är hon ren innifrån o ut.Perfekt väder och man kunde ha t-shirt o shorts

20220417_181920.jpg
 
Vilken skön sovmorgon; sov sååå gott brevid finaste älsklingen 💞. Sedan släppte sambon av mig vid stallet medan han var i stan och blacka i ärende och först tänkte jag låta pållan vila i fall det skulle bli stressigt. Men jag satte en jäkla fart och fixade boxen kvickt så insåg att jag skulle hinna rida en stund i väntan på sambon. Pållan behöver ju förutom minskad hömängd då gräset börjat spira efter massa regn och nu rejäl värme, motion så fick bli ridning även idag 😊. Tog bara träns och hjälm och höll oss på grusvägen och I närheten av stallet och mest myste kravlöst barbacka i vårvärmen i skritt och en galopp kunde vi inte låta bli också, härliga häst 😍.
Hemma har hankatten sovit mer eller mindre hela dagen i sängen🥰 efter klippt hela dagen ute igår så vi började bli lite oroliga 🙄.
 
Sista lediga dagen imorgon. Ska spendera del av den med att tapetsera hos mamma och pappa. Och försöka få lite koll på planering inför resten av veckan. Vi är tre som jobbar med barngruppen och vi är alla bra på att komma på roliga saker att göra med barnen. Men ibland drunknar vi nästan i idéer.... :D Så jag får lägga lite tid på att kolla igenom förslagen vi har haft på sistone och välja ut några!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Ny säsong och nya par. Och nya experter. Dessutom inspelat på vintern. Vad tror ni om årets matchningar? Personligen kommer jag sakna...
2
Svar
32
· Visningar
1 921
Fritid Är det nån skillnad på snö blandat regn och regn blandad snö? Jag har nog bara hört snö blandat regn förut men idag så hörde jag regn...
Svar
10
· Visningar
399
Senast: Pegasus63
·
Fritid Vilken fågel är det som låter såhär? Hoppas det funkar nu.
Svar
6
· Visningar
346
Senast: Cattis_E
·
Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
301

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp