Vad gör vi CLII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gud så gott det var med grillad tonfisk! Jag gjorde baconlindad sparris också så nu är jag lagom mätt (så där behagligt att en inte är hungrig eller för stinn).

Jag har äntrat sängen och väntar på att kisse förhoppningsvis kommer hit. Förmiddagsskift imorgon så jag behöver verkligen sova nu.
 
Haft så himla mysig födelsedag idag! Haft släkt på besök och suttit ute i solen. Sambo gjorde kanonmat och människor och djur har minglat. ❤️ Nu däckade vi i soffan när de flesta åkt. 🥱
Grattis! 🥳
afbb3137b175777518822f0998f2318d--western-cakes-horse-cake.jpg
 
Typ köpt två tavlor med hästar på! Finns i en annan stad så måste bara ordna det praktiska men är på samma gata som min moster bor på :) Lite dyra, men fastnade direkt för dem! Hoppas det blir bra!

Kan hända att jag tröst-shoppar :angel: Men har också letat efter tavlor ett bra tag! Fick såklart lite ångest nu efteråt men det går nog över till imorgon…
 
Idag blev det påskmiddag hos mamma 🥰 och jag stod för efterrätten 😊. Testade ett nytt recept i år; fin och god påskdessert om än lite mäktig ☺. Mysigt att gosa med mammas katt (brorsa till vår hona) och så fick sambon och jag ett påskägg av mamma :). Pojken fick två påskägg att leta efter (jag gömde dem ett i taget i vardagsrummet och så det var lätt att hitta) 😍🥰. Massa energi hade han också när han busade med faster, sötaste gullungen ❤, mysig påskdag 😊🥰.
 
Försöker få lite skolarbete gjort men ska snart gå och lägga mig. Imorgon är sista dagen av påsklovet så sen är det tillbaka till "verkligheten" 🏫

Behöver flytta tillbaka dygnsrytmen så behöver lägga mig snart… men vill inte lägga mig för tidigt eftersom jag vaknar tidigare då. Jag fyller år imorgon… och vill inte tvingas ligga kvar i sängen så länge :p
 
Fan, fan, fan. Jag tog fel på humalog och tressiba - de är lika i färgen och jag ser inte så mycket utan mina glasögon. Insåg det efter att ha tagit alldeles för mycket (40 enheter humalog) så nu måste jag vara vaken i natt trots att jag tagit melatonin/theralen tills jag ser att jag inte dyker för mycket. Tacksam för att jag har varit fruktansvärt onyttig och köpt påskmust och smågodis som jag nu tuggar i mig. Hej roliga rekylen klockan fyra eller så. Ringde 1177 och hon ville att jag skulle ringa 112, och känner jag att jag börjar dyka rejält så må det vara hänt.

Jag är en sån idiot :banghead::banghead: :bag:

Mycket rolig påsk det här blev.
 
Fan, fan, fan. Jag tog fel på humalog och tressiba - de är lika i färgen och jag ser inte så mycket utan mina glasögon. Insåg det efter att ha tagit alldeles för mycket (40 enheter humalog) så nu måste jag vara vaken i natt trots att jag tagit melatonin/theralen tills jag ser att jag inte dyker för mycket. Tacksam för att jag har varit fruktansvärt onyttig och köpt påskmust och smågodis som jag nu tuggar i mig. Hej roliga rekylen klockan fyra eller så. Ringde 1177 och hon ville att jag skulle ringa 112, och känner jag att jag börjar dyka rejält så må det vara hänt.

Jag är en sån idiot :banghead::banghead: :bag:

Mycket rolig påsk det här blev.
Hoppas du mår bättre så snart som möjligt ❤
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Ny säsong och nya par. Och nya experter. Dessutom inspelat på vintern. Vad tror ni om årets matchningar? Personligen kommer jag sakna...
2
Svar
31
· Visningar
1 881
Senast: Ava22
·
Fritid Är det nån skillnad på snö blandat regn och regn blandad snö? Jag har nog bara hört snö blandat regn förut men idag så hörde jag regn...
Svar
10
· Visningar
399
Senast: Pegasus63
·
Fritid Vilken fågel är det som låter såhär? Hoppas det funkar nu.
Svar
6
· Visningar
346
Senast: Cattis_E
·
Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
301

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp