Vad gör vi CLII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Grattis på födelsedagen @tuaphua!

horse-have-a-beautiful-day.gif
Tack så mycket!
 
Fan, fan, fan. Jag tog fel på humalog och tressiba - de är lika i färgen och jag ser inte så mycket utan mina glasögon. Insåg det efter att ha tagit alldeles för mycket (40 enheter humalog) så nu måste jag vara vaken i natt trots att jag tagit melatonin/theralen tills jag ser att jag inte dyker för mycket. Tacksam för att jag har varit fruktansvärt onyttig och köpt påskmust och smågodis som jag nu tuggar i mig. Hej roliga rekylen klockan fyra eller så. Ringde 1177 och hon ville att jag skulle ringa 112, och känner jag att jag börjar dyka rejält så må det vara hänt.

Jag är en sån idiot :banghead::banghead: :bag:

Mycket rolig påsk det här blev.
Men ring 112 då. Är väl bara korkat att ringa 1177 och sedan inte följa deras råd??
 
Men ring 112 då. Är väl bara korkat att ringa 1177 och sedan inte följa deras råd??

Som sagt, jag avvaktar tills jag ser hur djupt jag dyker, börjar det närma sig hypoglykemi så ringer jag. Men onödigt att ta upp resurser i onödan, plus att ligga i en säng på SöS hela natten är inte direkt något som lockar.
 
Som sagt, jag avvaktar tills jag ser hur djupt jag dyker, börjar det närma sig hypoglykemi så ringer jag. Men onödigt att ta upp resurser i onödan, plus att ligga i en säng på SöS hela natten är inte direkt något som lockar.
Fast sängen är nog bekvämare än en kista. Och om dom bedömmer att du kommer dit i onödan så skickar dom hem dig. OM ambulansen tar med dig.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Ny säsong och nya par. Och nya experter. Dessutom inspelat på vintern. Vad tror ni om årets matchningar? Personligen kommer jag sakna...
2
Svar
31
· Visningar
1 881
Senast: Ava22
·
Fritid Är det nån skillnad på snö blandat regn och regn blandad snö? Jag har nog bara hört snö blandat regn förut men idag så hörde jag regn...
Svar
10
· Visningar
399
Senast: Pegasus63
·
Fritid Vilken fågel är det som låter såhär? Hoppas det funkar nu.
Svar
6
· Visningar
346
Senast: Cattis_E
·
Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
301

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp