Vad Gör Vi? C

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det förstod jag, jag undrade uppriktigt när gränsen går mellan psykisk sjukdom och "frisk"(?).
Men det kan ju inte jag avgöra? Om jag ska gå till mig själv så går jag till jobbet varje dag som jag kan. Jag sjukskriver mig bara om jag inte kan jobba, aldrig för att nu är jag less på det här så jag sjukskriver mig.

Kanske bäst att tillägga att jag inte skuldbelägger eller kritiserar @sthu, utan däremot uppmaningen att hon ska sjukskriva sig.

Livrustkamaren levererar stiltips
30860

Man kanse skulle slåtill om man går på buke träff! :D

Jag behöver tyst för att somna men när jag väl sover är jag inte lika störd av ljud (inom rimliga gränser då). Särbons snarkningar som är rätt lätta är inga problem. Kraftigare snarkningar klarar de nog inte av men snarkar man så mycket är det nog bäst att ta hjälp för det är inte nyttigt :)
attans ,frågar man inte så vet man inte ju inte :D . Ja morra nu lite på särbon förra helgen om hans snarkningar

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Nästa vecka reser jag och min lille hund till Österlen. Vi bor i Vik. Ge mig tips om vad vi ska hitta på?
Svar
8
· Visningar
367
Senast: BornAgain
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
413
Samhälle Nästa vecka ska vi åka till Stockholm. Det är jag och min man, tre av våra barn (11, 13, 14) och hunden. Vi har bytt bostad med en annan...
2
Svar
29
· Visningar
1 374
Senast: Mia_R
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Snart drar OS i Paris i gång och en som kommer åka ner som åskådare är Nina Lodin. Under hennes resa kommer hon att dela med sig av...
Svar
0
· Visningar
162
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama