Jag har fortfarande inte gjort det...Vi är rätt många i den här tråden som har svart bälte i prokrastinering...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har fortfarande inte gjort det...Vi är rätt många i den här tråden som har svart bälte i prokrastinering...
Borde gå och duscha för jag luktar illa men verkar ha vuxit fast..
(Är det bara jag som tycker det är sjukt tråkigt att duscha?)
Duscha är vansinnigt tråkigt!
Men, nej, duscha som är så SKÖNT ! Fast bada är ÄNNU trevligare.....Nej jag avskyr det
Duschade ju två tre gånger per dag när jag växte upp och även som vuxen pga hästarna
Så det är ett nödvändigt ont bara
Jag slipper lyckligtvis vedhanteringen i år eftersom jag har så galet mycket ved redan. Det behöver inte fyllas på. Jag klarar lätt nästa vinter. Eventuellt näst-nästa också.Ätit middag och ska gå ut till vedhögen igen. Snaaart är det klart och många kubik blev det i år Maken ska klippa gräset under tiden och ungarna tog cyklarna till några kompisar.
Jag tycker det är skönt att duscha (älskar att vara ren!) men har sååå svårt att ta mig till duschen! Lite som att betala räkningar eller klippa gräs i det avseendet. Så himla mycket motstånd innan jag kommer till skott! Speciellt nu när jag är sjukskriven och bara går hemma..Men, nej, duscha som är så SKÖNT ! Fast bada är ÄNNU trevligare.....
Men, nej, duscha som är så SKÖNT ! Fast bada är ÄNNU trevligare.....
Skulle kunna skylla på hypotyreosen just nu iaf d värdet är 76 och ska vara under 4,78Jag tycker det är skönt att duscha (älskar att vara ren!) men har sååå svårt att ta mig till duschen! Lite som att betala räkningar eller klippa gräs i det avseendet. Så himla mycket motstånd innan jag kommer till skott! Speciellt nu när jag är sjukskriven och bara går hemma..
Kan man skylla på hypotyreosen här också, tro?
Jag vet inte var mitt värde ligger nu när jag börjat med levaxinet.. men skyller på hypo ändåSkulle kunna skylla på hypotyreosen just nu iaf d värdet är 76 och ska vara under 4,78
Borde också röja ur mina garderober, men har ingen ork för det just nuRöjt ur garderober. Insett att jag samlat på mig väldigt mycket förbrukade kläder i syfte "kan vara bra att ha" i husrenovering och trädgård.
Har också insett att storlek 36 på byxor kommer inte hända igen.
Jäkla skit material i kläder som krymper i garderoben.Röjt ur garderober. Insett att jag samlat på mig väldigt mycket förbrukade kläder i syfte "kan vara bra att ha" i husrenovering och trädgård.
Har också insett att storlek 36 på byxor kommer inte hända igen.
vill ha!Det suger ju verkligen att vara fattig när man ser denna lägga på Hemnet:
Skjut. mig. nu...
Borde också röja ur mina garderober, men har ingen ork för det just nu
Jäkla skit material i kläder som krymper i garderoben.
Jag slipper lyckligtvis vedhanteringen i år eftersom jag har så galet mycket ved redan. Det behöver inte fyllas på. Jag klarar lätt nästa vinter. Eventuellt näst-nästa också.
vill ha!