Antog det... jag ville bara vara rolig...Post betyder ”efter”, alltså ”efter seminariet”. Då dricker vi vin och äter ost. Jag har gått upp tre kilo sedan jag började på nuvarande jobbet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Antog det... jag ville bara vara rolig...Post betyder ”efter”, alltså ”efter seminariet”. Då dricker vi vin och äter ost. Jag har gått upp tre kilo sedan jag började på nuvarande jobbet.
"Råkade" hamna här för att jag mötte på problem i en uppgift i skolarbetet. Det är egentligen inte ens ett problem utan bara jag som är för lat för att orka söka upp svaret... måste skärpa mig. Det är bättre att få det gjort nu och kunna slappa resten av dagen sen, inbillar jag mig i.
Eller ja, kanske inte dagen. Har ju grupparbetet att göra i eftermiddag, men kvällen då...
Sitter och väntar på intervjun. Nervööööös!
Hoppas det går vägen!
Det gjorde det! Nu ska jag bara bort från städet så får jag börja direkt.
GRATTIS!!!Det gjorde det! Nu ska jag bara bort från städet så får jag börja direkt.
Städat, dammsugit och tvättat 1.5 bil av 2 nu (bara tvätten kvar av bil 2).
Sambon är försvunnen. Släppte av honom på årets största beach party igår kväll. Han sa att han skulle vara hemma runt kl 08-09 i morse. Absolut senast kl 10. Nu är klockan 12.30
Han börjar jobba om 4h
Nåja, han dyker väl upp nån gång...
Jag var på förra årets party. Det var kul men inte tillräckligt kul för mig då jag inte dricker de mängder alkohol som "alla andra" gjorde och jag behövde stå ut med allt drägg. Är man kalasfull själv så märks det ju inte hur absurt allt är
Det var den arbetsmoralen liksomSambon återfunnen! I sängen sovandes när jag kom hem vid ca 17-tiden (lämnade vid 15.30, då var han inte hemma)
Måste ha vart ett ok party