Vad gör ni?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vaknade i soffan för en stund sedan. Har huvudvärk och är rätt sliten men det kan det vara värt för att få spendera tid med småsyskon som jag ser allt för sällan.

Sonen har precis fixat surround sound i husvagnen till harddisken med over 700 filmer och jag vet inte hur manga tv serier. Sedan dammsog jag . och nu ligger jag pa soffan och tar igen mig. Igen. Lite lagom uttrakad ... vilket ar bra sager de som vet vad man ska gora nar man har stress relaterad sjukdom. SUCK.

Min semester började igår.
Idag har jag inte gjort ngt alls.,, bara tagit det lugnt och sovit.. Men det kanske behövs..
Hoppas jag är pigg imorgon

Just kommit hem från en mysig kväll med syster, Hennes kompis är sångerska i ett jazz/blues band som hade konsert på Galärvarvet ute på Djurgården. Finns sämre saker än att sitta i solskenet en julikväll och lyssna på Billie Holliday, följt av middag på en bra indisk restaurang :)

Fast när hon sjöng Strange Fruit då grät jag nästan, den sången berör alltid så och hon sjöng den fantastiskt bra,

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi För flera år sen pratade jag med SBAB och fick reda på att man bara kan få bolån på bostad med vattentoalett. Jag tänker ev börja leta... 2
Svar
36
· Visningar
1 972
Senast: cassiopeja
·
Tjatter Som barn lärde jag mig att man alltid ska knäcka ägg i en skål för att kunna sortera ut ett dåligt ägg innan det hamnar i stekpannan... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 630
Senast: Ceta
·
Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer... 2
Svar
22
· Visningar
1 238
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 210
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka