Vad gör ni?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bidde ingen cykelhämtning. Bidde skvaller i soffa, hundgos, thaimat, sol på innergård. Kanske cykelhämtning imorn...

Tycker att det är svaaaalt: bara 28 grader inne och 25 ute. Har t o m ätit mat till skillnad från de senaste dagarnas melon"diet".

Trädgården ser lidande ut. Tack och lov blir det regn i morgon :up:

Har varit ut på en fisketur och fick rätt bra med fisk men .. ryggen gillar inte mina fritidsintressen .Blir skönt att få den opererad så man kan göra allt som man gjorde förut utan att få en jäkla värk !

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi För flera år sen pratade jag med SBAB och fick reda på att man bara kan få bolån på bostad med vattentoalett. Jag tänker ev börja leta... 2
Svar
36
· Visningar
1 977
Senast: cassiopeja
·
Tjatter Som barn lärde jag mig att man alltid ska knäcka ägg i en skål för att kunna sortera ut ett dåligt ägg innan det hamnar i stekpannan... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 630
Senast: Ceta
·
Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer... 2
Svar
22
· Visningar
1 253
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 210
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Tuggbensfavoriter
  • Akvarietråden V