Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu började det ösregna!
Fotbollen får klara sig själv, jag försöker sova några timmar istället.Sitter på jobbet. Tittar på fotboll.
Tio timmar kvar till fem veckor ledigt. (Är dock snäll och jobbar en kväll plus sovande natt tors-fre nästa vecka)
Kramar till dig tantenSer mig uppgivet omkring i huset och konstaterar att det är ett enda mörker. Så himla ostädat att jag mår illa. Jag MÅSTE samla ork till att städa. Och till att måla i gästhuset, och till att klyva ved. Och till att fixa myggmaskinen. Och och och
Deppar över min ekonomi. Två månaders uppsägningstid gör två löner till - sedan är det ovisst. Jag vill ha en buffert på banken och den är i det närmaste obefintlig just nu. Tänk om jag aldrig mer får ett jobb? -osannolikt, men jag är skraj ändå.
Blä
Ska sova, bilen rullar 4.30 imorgon bitti och då ska den vara packad med frukost och en välputsad ponny.
Vad jobbar du med?Vaknade alldeles för tidigt, nåja blir inga problem att jobba dag tisdag till fredag nästa veckaska titta färdigt på home.