Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi har en blankett som ska fyllas i och lämnas tillsammans med kvitto (kommun).Hur gör man med friskvårdsbidrag? Vart lämnar man in dem?
Chefen var på oss förra året men då tänkte jag inte på det. I år har jag faktiskt skaffat ett gymkort och tänkte försöka nyttja det.
LÄmnar jag bara in kvittot till min ekonomi tro?
På allt.
Ingenting. Eftersom våran kommun bestämt att man bara kan använda pengarna hos en aktör som är med i ”actiway” och det endast finns två aktörer här ifrån som är med där och inget av dom två intresserar mig det minsta![]()
Ingenting. Eftersom våran kommun bestämt att man bara kan använda pengarna hos en aktör som är med i ”actiway” och det endast finns två aktörer här ifrån som är med där och inget av dom två intresserar mig det minsta![]()
Be dem skriva dit det. Det gjorde jag. Inga problem.Jag har aldrig använt mitt, brunnit inne i flera år. Gymkort är meningslöst för mig, jag skulle ändå aldrig gå dit. Massage ingår inte hos osshade planer på ridhuskort i år, men föreningen med ridhuset skriver ut det på hästen och för att jag ska få använda pengarna måste det vara knutet till mitt personnummer.
Vi lämnar in via tjänsten benifyHur gör man med friskvårdsbidrag? Vart lämnar man in dem?
Chefen var på oss förra året men då tänkte jag inte på det. I år har jag faktiskt skaffat ett gymkort och tänkte försöka nyttja det.
LÄmnar jag bara in kvittot till min ekonomi tro?
Låtit det brinna inne alla år innan. Nu köper jag ridhuskort för det
Jag utnyttjar alltid friskvårdsbidrag, finns alltid något man kan använda de till haha.
Exakt samma för oss!Vi har också actiway men vi kan gå in via actiway och ladda upp kvitton som är från externa leverantörer däremot kan vi inte skicka in kvitton till arbetsgivaren direkt. Är du säker på att ni inte kan göra det? Den informationen stod på actiway.
Nja vissa arbetsgivare är väldigt restriktiva med vad man får välja.Jag utnyttjar alltid friskvårdsbidrag, finns alltid något man kan använda de till haha.