Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det blir ju några stycken, förutom de som sitter inramade på väggen är det en massa mindre foton som bara blir liggandes. Vore ju kul att göra något med dem, men vad? Några sitter i album men var väldigt varierande storlek på fotona såg jag
Det blir ju några stycken, förutom de som sitter inramade på väggen är det en massa mindre foton som bara blir liggandes. Vore ju kul att göra något med dem, men vad? Några sitter i album men var väldigt varierande storlek på fotona såg jag
man kan inte välja vad man vill ha i förväg, utan antingen får man hem ett helt paket (möjligen med tillägg av ännu fler, som går att beställa) eller inget alls. Man har rätt att returnera det man inte vill ha innan ett visst datum, men har man inte gjort det då måste man betala för allihop.Kan man inte bara beställa ett visst antal? Det tror jag att man kunde när jag var barn
Vi får logga in på webben o välja exakt vilka vi villl ha, supersmidigt!man kan inte välja vad man vill ha i förväg, utan antingen får man hem ett helt paket (möjligen med tillägg av ännu fler, som går att beställa) eller inget alls. Man har rätt att returnera det man inte vill ha innan ett visst datum, men har man inte gjort det då måste man betala för allihop.
Det tråkiga med skolfoton är att det ofta är "dåliga" foton på barnen.
Min äldsta dotters första skolfoton är såna urkassa bilder, där man knappt kan se att det är hon som är fotograferad.