Vad gör ni? 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Väntar på att kl ska bli 12 så jag kan åka hem och surar lite över att folk inte kan ge besked.
Jag vill gärna veta om jag får besök i helgen ( som jag då i så fall måste hämta) eller inte, ev kommer brorsdottern och hälsar på men kan hennes föräldrar ge ett jäkla besked då? Nej såklart inte.
Exet har börjat med att bara svara när han har lust, oftast ser han att man försöker nå honom men skiter i och svara.
Frågade honom igår om han eller jag skulle hämta sonen på fritids, måste ju meddela tiden han ska hem när jag lämnar på morgonen. Han svarade för en liten stund sedan. Grattis.

Har just fatt en liten video snutt pa Diva fran kompisen. :love: och en mail fran reparations firman som har husvagnen. Det behovs mer reparationer an jag hade tankt mig. Typiskt. Det blir dyrt, men jag har nog inget val. suck.

Jag råkade bli kvar på grannens sommarcafé ett par timmar! Det är näst sista helgen hon har öppet och det märks att folk har börjat jobba igen. Nu efter lunch började det droppa in folk så då åkte jag hem men innan dess så satt vi och pratade i nästan tre timmar! :up:

Har plåtat till bloggen, nu sitter jag i soffan och skriver och eftersvettas.
Ser otroligt nog inte överdrivet svettig ut på bilderna

cwghalvfig.jpg

Precis ätit min mycket goda egenpåhittade Quorntacogratäng. :) Jag avskyr att laga mat, men när man lyckas hitta nåt som barnet äter får man se till att skriva ner receptet.
Hon är nästan lika kräsen som jag.

Nu sitter jag och svettas så jag tror att jag ska flyta bort i soffan.

Känner mig så jävla less :cry:
Väl hemma upptäckte jag att min bil som redan går på sista versen läckte bensin. Min far som bor 5 mil ifrån mig gick till slut med på att låna ut en bil till mig, en gammal rishög. ( han har verkstad och många fina körbara bilar) Knappt bättre än min nuvarande. Men han kunde inte hjälpa mig när jag påpekade att min bil inte klarade 5 mil till. Jag hade fel enligt honom.
Ca 2 mil ifrån stannar bilen. Illa på en raksträcka där folk kör som galningar. Jag ringde och fick till svar att jag fick gå eller lifta för han hade inte tid. :(
Så jag började gå och blev nästan påkörd två gånger. :crazy:
Min pappa hör av sig och meddelar att han är på väg men bara om jag uppför mig och lever mitt liv så som han vill. :banghead:
En kvinna stannar och erbjuder mig skjuts när hon ser hur galet bilarna kör omkring mig. :bow:
Jag tar mig tack vare henne till pappas bilverkstad, pappa ringer och skäller ut mig, åker sen till verkstaden och skäller ut mig. Och sen åker han.
Så nu är jag äntligen hemma, trots den lånade rishögen som går på sista versen den med där frågan just nu är hur många dagar den håller :crazy:
När lönen kommer ska ny bil införskaffas. Jag hoppas den håller till dess.
:cautious:

Har halsen full av kliig isolering:wtf:
Sköljer ner det med vin medan sonen och sambon fixar med grillen.
Gött väder vi har!!:)

Snart dags för dottern att duscha och sen ska hon sova. Imorgon väntar stallstädning = troligen supertråkigt! och inflyttningsfest = troligen jätteroligt!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
777
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 833
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
975
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 309
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka