Vad gör ni? 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Funderar på att gå ut och sätta mig. Med ett glas rosé kanske??:d
Städningen har halkat rejält efter dessa vackra dagar till förmån för utomhussysslor. Så det är lite för mycket hundhår över allt för att jag ska trivas.
Får dammsuga i morgon.

• Ut blev det. Men inget sättande och inget rosé. Började istället riva en gammal bod som står ivägen för hundgårdsbygget. Men nu blev det mörkt. Så NU sitter jag med ett glas rosé på altanen!:)

Sitter ute i solen, äter räkor och dricker chablis. TGIF (iofs trodde jag att det var måndag när jag vaknade haha kaos

Och lyssnar road på min kompis utlägg om hur mogen hon är.
Hon bara "ok jag kanske dricker typ varje dag MEN jag menar jag är ju mogen. Tar ett glas vin till maten liksom. Skulle aldrig bli full eller så. Asså sånt pallar man ju inte med när man är i vår ålder.
Får en syn framför mig men säger bara "mmmmm".

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
777
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 833
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
975
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 310
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Tovig katt
  • Bråkande hundar