Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Definitivt inte en tröst men det finns något som heter overgrooming hos katter så ett besök hos en (bra) veterinär kan vara på sin plats:
https://en.wikipedia.org/wiki/Psychogenic_alopecia
Hoppas Tigger kommer hem snart *kram*
Du får heja för mig också![]()
Nä. Känns meningslöst när man bor tre trappor upp och ändå inte har plats för den, och så skulle det vara lika jobbigt att släpa runt på eländet även om den är tom.Har du ingen dra-maten-vagn?![]()
Vad säljer du för typ av artiklar??Sitter i soffan ochav glädje, jag har äntligen lagt min webbshop online!
![]()
Trädgårdsprydnader som fågelholkar, vindsnuror, solcellslampor mm och lite ljuslyktorVad säljer du för typ av artiklar??
Jag saknar också såna i mitt liv. Inte ens mina systrar skulle anordna nån möhippa för mig. Mitt sociala liv finns online. Tragiskt men sant.Sitter och är lite ymklig och självömkande. Bara för att jag kom att tänka på att jag har en massa fina människor runt mig och många bekanta, men inga sådana där "självklara riktiga homies"
. Jag och fästmannen diskuterade nämligen vårt framtida bröllop och hans skräck för svensexagrejer som hans vänner kunde hitta på. Så kom vi till att prata om att det inte var några självklara deltagare eller arrangörer till en liknande grej för mig typ. Så himla löjlig grej, men ibland får man faktiskt känna sig lite ensam och ynklig utan gigantiska bakomliggande orsaker
.
Nä, såhär i efterhand kan jag leva med att inte ha varit på platsJag gjorde mitt bästa men inte fan hjälpte det![]()