Vad gör ni? 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har käkat typ en kilo pasta med pesto, superlagrad parmesan och pinjenötter. Samt sköljt ner med den sista skvällen ripasso (ja det går ju kanon med min sk "diet" :p )
Är astrött och känner mig som en tråkig person eftersom jag inte pallar gå ut ikväll. Min kompis spelar på en klubb och vill verkligen att jag ska komma. Men jag pallar fan inte :meh:

Sitter och är lite ymklig och självömkande ;). Bara för att jag kom att tänka på att jag har en massa fina människor runt mig och många bekanta, men inga sådana där "självklara riktiga homies" :(. Jag och fästmannen diskuterade nämligen vårt framtida bröllop och hans skräck för svensexagrejer som hans vänner kunde hitta på. Så kom vi till att prata om att det inte var några självklara deltagare eller arrangörer till en liknande grej för mig typ. Så himla löjlig grej, men ibland får man faktiskt känna sig lite ensam och ynklig utan gigantiska bakomliggande orsaker ;).

Sitter och är lite ymklig och självömkande ;). Bara för att jag kom att tänka på att jag har en massa fina människor runt mig och många bekanta, men inga sådana där "självklara riktiga homies" :(. Jag och fästmannen diskuterade nämligen vårt framtida bröllop och hans skräck för svensexagrejer som hans vänner kunde hitta på. Så kom vi till att prata om att det inte var några självklara deltagare eller arrangörer till en liknande grej för mig typ. Så himla löjlig grej, men ibland får man faktiskt känna sig lite ensam och ynklig utan gigantiska bakomliggande orsaker ;).
Jag saknar också såna i mitt liv. Inte ens mina systrar skulle anordna nån möhippa för mig. Mitt sociala liv finns online. Tragiskt men sant. :down: Att vara ensamstående mamma på heltid underlättar inte direkt det sociala livet heller.
Så - du är inte ensam! :heart

Riktigt trött, borde helt klart sova men väntar på att kvällsteet ska blir klart först. Det har börjat regna ute men hann precis ta in tvätten :up:
Gårdagens möte gick bra och framtiden ser lite ljusare ut. Framtida lösningar helt enkelt ;)

Sitter i bilen på GPK och hoppas att det ska sluta regna, tänkte kika på ponnydressyr SM.

Har regnkläder med, förstås. Men ändå.

Sitter med morgonkaffet och planerar dagen och inser att jag har inga direkta "måste" i dag innan jobbet i kväll. Skön känsla! :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
777
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 833
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
975
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 310
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Tovig katt
  • Bråkande hundar