Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jajjemen, dagens ytte-pytte-små wifi-kameror som man beställer på nätet går enkelt att skruva upp signalstyrkan på.Vet ni vad era grannar gör på dagarna?![]()
På en tisdag!!Nu dök paret från sist upp, paret med röda bilen
Kvinnan bar en kasse med en filt som stack upp och hade en pet-flaska i andra handen. Mannen hade också en kasse.
Jag måste rasta hundar!
Jag veeet. Luriga jäklar.På en tisdag!!![]()
De är fortfarande kvar och ingen annan har dykt upp.
Jag tror de är vänsterprasslare!!
De tar ett lunchnyp.
Undra varför de tar med en egen filt?![]()
Tog dom filten med sig när dom åkte också? Då är det för att undanröja "spår"... det får ju inte bli fläckar i möblemangetUndra varför de tar med en egen filt?![]()
Japp, det såg å ut iaf. De hade med sig samma påse och den såg fullstoppad ut även på utvägen men inget stack upp ur den. De har nog ett ganska grisigt sex som måste ta med sig eget stänkskyddTog dom filten med sig när dom åkte också? Då är det för att undanröja "spår"... det får ju inte bli fläckar i möblemanget![]()
Ja det ÄR udda. Att åka regelbundet till någon annans hus i 2½ timme när ägaren inte är där. Alltid på lunchen.Det här är ju ett riktigt mysterie. Vad gör dom?!?
Påsen är nog fylld med "utrustning"...Japp, det såg å ut iaf. De hade med sig samma påse och den såg fullstoppad ut även på utvägen men inget stack upp ur den. De har nog ett ganska grisigt sex som måste ta med sig eget stänkskydd![]()
Undra vad som fanns i 1,5 liters pet-flaskan?Påsen är nog fylld med "utrustning"...![]()
Undra vad som fanns i 1,5 liters pet-flaskan?
Det var iaf genomskinligt.
Vatten vore för tråkigt.
RyserGlidmedel
Och använder de så mkt så förklarar det behovet av 'filt'
HembräntUndra vad som fanns i 1,5 liters pet-flaskan?
Det var iaf genomskinligt.
Vatten vore för tråkigt.
Fast gubben körde ju. Tanten såg väldigt fräch ut för att ha dragit i sig 1,5 l hembränt på 2,5 timmeHembränt![]()