Vad gör min granne?

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 94602
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 799
  • Visningar Visningar 75 570
Jaha @Voff hur har du lagt upp spaningsarbetet inför torsdag då? Nu är det ju ingen snö kvar så nu blir det inga spår om du snokar runt fönsterna :sneaky: Och du har väl laddat upp med en drönare med kamera? Eller dresserat valfritt djur som du kan skicka ut med en spionkamera?

Förslagen på vad klubben kan ha för namn får mig att tänka på ett skyltfönster mamma och jag gick förbi när vi var på semester på Gran Canaria. Det stod... Massage and more . Vi undrade bägge vad "more" stod för, men vi gick aldrig in och kollade :p

Vår gympalärare var superbra. Hon var lika bred som kort, vigast i världen, hade brun frotteoverall och hette Gisela.
Men släppte vi inte String-Emil lite snabbt? Ögongodis...
http://a3.ec-images.myspacecdn.com/images01/77/4ecab3a8410b9d6b3b62033d6da9bd61/l.jpg
Nu var du snäll som inte la upp den :angel::angel::angel:
l.jpg

:sneaky::devil::cool:

För att bli on-topic, kanske geannaena samlas och tittar på Emils bilder? :dO_o

Torsdagsklubben kom inte idag:(

Men nu vet jag hemligheten. Den var rätt uppenbar. Vi har tom varit inne på den....
Torsdagsklubben är Bukemaffian!
Och Bukemaffian är galet kinky!
De infiltrerade oss totalt med att läsa om alla spaningsplanerna här. Vi borde ha skrivit om dem på flashback ist :banghead:

De två som kom i röda bilen sist städade undan alla kinky grejer och alla DNA-spår.
Bukemaffian klarade sig undan med nöd och näppe även denna gången och deras identiteter förblir hemliga.

Personligen tror jag de endast nyttjar Bukes trådar för att hitta likasinnade "myskompisar".
Undra hur mycket mer Buke är ett kontaktnät för? :cautious:

Men nu vet jag hemligheten. Den var rätt uppenbar. Vi har tom varit inne på den....
De infiltrerade oss totalt med att läsa om alla spaningsplanerna här. Vi borde ha skrivit om dem på flashback ist :banghead:

De två som kom i röda bilen sist städade undan alla kinky grejer och alla DNA-spår.
Bukemaffian klarade sig undan med nöd och näppe även denna gången och deras identiteter förblir hemliga.

Personligen tror jag de endast nyttjar Bukes trådar för att hitta likasinnade "myskompisar".
Naaaaaj!! :(
Har tyvärr känslan av att vi skrämt bort dom.... SJÄLVKLART har de totalkoll på @Voff och vilka siter hon besöker!
Och tänk om det är DE som spionerat på voff, och inte tvärt om?
Tänk om vi med denna tråden RÄDDAT voff från något?!

Så måste det vara..

Eller så harde juluppehåll bara! *hopppppaaaasss*

Jag skulle också vilja veta mer om strippklubben i Vara! Jag passerar den då och då, den ligger utmed vägen och är tydligt skyltad. Men sällan någon trängsel på parkeringen. Jag tänker varje gång att jag borde stanna och gå in och titta! McDragans heter den.

Haha är det Dragan som har den :) Han har försökt många ggr i mina trakter!

Har de bytt plats måntro?

Känns som ett nytt mönster. Husägarna kommer helgen innan den aktuella torsdagen. Sen händer inget på torsdagen. Har dom bytt dag? En dag när @Voff inte är beredd och håller utkik?
Jag är hemma varje dag eftersom vi har en valpkull. Jag tror inte de kan leva utan sina Torsdagsmöten i 2 månader. De har ju....behov.
Nä, de har nog bytt plats.

Vet ni vad era grannar gör på dagarna? :sneaky:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det här blir ett långt inlägg men jag hoppas att någon här orkar läsa och kan hjälpa mig. Den 15 december flyttade jag och min sambo...
Svar
10
· Visningar
2 944
Senast: nickan1
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 187
Senast: Luff
·
Ekonomi & Juridik Någon som har nåt tips på hur jag nu ska gå tillväga? I november fick jag "överta" en lite av problemhäst (islandshäst) av en svensk... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 490
Senast: Korven
·
Hästvård Efter att ha fått ett helt gäng med veterinärer att klia sina huvuden tar jag nu buke till hjälp! Allt började i våras, tror det var i... 2
Svar
33
· Visningar
10 399
Senast: Lisa2014
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31