R
Raderad medlem 94602
När jag läste "hon var bockfantast..." var inte gympabockar det första som dök upp i huvudet. Inte getabockar heller.Haha! Usch o fy!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När jag läste "hon var bockfantast..." var inte gympabockar det första som dök upp i huvudet. Inte getabockar heller.Haha! Usch o fy!
Själv hade jag matteläraren Falken och fysikläraren Byrån. Satan vad de stackars lärarna fick stå ut med!Min SO-lärare kallades för "Fritz the cat" för några hade sett honom komma ut från en bio som visade den filmen.
Om man hade dödslängtan kunde man pipa ur sig ett "mjau" när han passerade i korredoren![]()
Själv hade jag matteläraren Falken och fysikläraren Byrån. Satan vad de stackars lärarna fick stå ut med!
Kermit-mattelärareVi hade tyskaläraren Snigeln.
Kermit-mattelärare
Gåsen-kemi (hette Mårten)
Guran- en mycket kort, klen engelskalärare
Fru Guran- Gurans ännu mindre fru, minns ej vad hon undervisade i.
Han var tänd på min mamma och kom ofta och satte sig på min bänk (på böckernaGud vad jag skulle älska att ha matte med Kermit
På tal om mattelärare (och obsceniteter) så hade jag en som kulturkrockade fatalt då han visade antalet två med båda långfingrarna...
Gud, har alla tonåringar smutsiga tankar om sina gympalärare?
![]()
Nej, nej, nej, Jockes mamma är ju norska! Det är hennes sambo som är tysk.
Det här fick mig att tänka på en viss tyska i en viss serie.
![]()
Gick rykten om att vår biologilärare Lage hette Sam i förstanamn. Vi pubertala högstadiebarn var helt övertygade om att det var sant.Min SO-lärare kallades för "Fritz the cat" för några hade sett honom komma ut från en bio som visade den filmen.
Om man hade dödslängtan kunde man pipa ur sig ett "mjau" när han passerade i korredoren![]()
Jag laser ikapp i kontorslandskap.. Får skratta tyst minst sagt.Man ska inte läsa den här tråden när man sitter i fullsatt lunchrum på jobbet. Får kväva mina skratt för att folk inte ska tro att jag är helt konstig![]()
Jag skulle också vilja veta mer om strippklubben i Vara! Jag passerar den då och då, den ligger utmed vägen och är tydligt skyltad. Men sällan någon trängsel på parkeringen. Jag tänker varje gång att jag borde stanna och gå in och titta! McDragans heter den.
Är det den som ligger nära vägen lite på obyggden. Står bla nått om videolook på en skylt?
Haha....åkt förbi den några ggr och undrat om den verkligen kan bära sigJa, den ligger precis utmed vägen.
https://goo.gl/images/hpv4MW
Min syster hade en lärare som kallades Grunkan.Kermit-mattelärare
Gåsen-kemi (hette Mårten)
Guran- en mycket kort, klen engelskalärare
Fru Guran- Gurans ännu mindre fru, minns ej vad hon undervisade i.
Finns det inte någon klubb som heter nått i stil med "Ved och stripp"?
Det var någon vänn som reste på vägarna i jobbet som nämde detta.
"Kött och Video" (porrfilmer) har man ju hört fast det är nog ett skämt.