Vad gör min granne?

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 94602
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 799
  • Visningar Visningar 75 570
Gud vad jag skulle älska att ha matte med Kermit :rofl:

På tal om mattelärare (och obsceniteter) så hade jag en som kulturkrockade fatalt då han visade antalet två med båda långfingrarna...
Han var tänd på min mamma och kom ofta och satte sig på min bänk (på böckerna:up:) och frågade hur det var med min mamma.
Hon vägrade gå utan pappa på mina utvecklingssamtal.

:rofl::rofl::rofl:

Det här fick mig att tänka på en viss tyska i en viss serie. :laugh:
pondus__elza_by_cornflexen.png
Nej, nej, nej, Jockes mamma är ju norska! Det är hennes sambo som är tysk.

Pondus-Gunter_nr1_97.gif

Günther Kampfhahnen

... och där kan vi väl sätta punkt för den diskussionen? :)

Jag vill veta mer om strippklubben i Vara (@Trissa ) och om någon av @Voff s besökare ev. är (fd.) gympalärare? :angel: :bump:

Jag skulle också vilja veta mer om strippklubben i Vara! Jag passerar den då och då, den ligger utmed vägen och är tydligt skyltad. Men sällan någon trängsel på parkeringen. Jag tänker varje gång att jag borde stanna och gå in och titta! McDragans heter den.

Finns det inte någon klubb som heter nått i stil med "Ved och stripp"?

Det var någon vänn som reste på vägarna i jobbet som nämde detta.

"Kött och Video" (porrfilmer) har man ju hört fast det är nog ett skämt.

Jag skulle också vilja veta mer om strippklubben i Vara! Jag passerar den då och då, den ligger utmed vägen och är tydligt skyltad. Men sällan någon trängsel på parkeringen. Jag tänker varje gång att jag borde stanna och gå in och titta! McDragans heter den.

Är det den som ligger nära vägen lite på obyggden. Står bla nått om videolook på en skylt?

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det här blir ett långt inlägg men jag hoppas att någon här orkar läsa och kan hjälpa mig. Den 15 december flyttade jag och min sambo...
Svar
10
· Visningar
2 944
Senast: nickan1
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 187
Senast: Luff
·
Ekonomi & Juridik Någon som har nåt tips på hur jag nu ska gå tillväga? I november fick jag "överta" en lite av problemhäst (islandshäst) av en svensk... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 490
Senast: Korven
·
Hästvård Efter att ha fått ett helt gäng med veterinärer att klia sina huvuden tar jag nu buke till hjälp! Allt började i våras, tror det var i... 2
Svar
33
· Visningar
10 399
Senast: Lisa2014
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31