Myyy eyeeees!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Myyy eyeeees!
Eh ok.Det spelar ingen roll om det är första gången du är dryg mot lampan du har endå blivit en av alla som hackar på lampan nu.
Är bra att folk är olika
Tycker inte man behöver vara så himla uppkäftig mot de som inte slickar röv utan går sin egen väg.
Hear Hear!Det spelar ingen roll om det är första gången du är dryg mot lampan du har endå blivit en av alla som hackar på lampan nu.
Är bra att folk är olika
Tycker inte man behöver vara så himla uppkäftig mot de som inte slickar röv utan går sin egen väg.
Exakt?Eh ok.
Tack. Så från att ha svarat en random användare, har jag nu gått till att slickat röv, för att jag tyckte föregående användare misstolkade en tråd?
En till som verkar ha vaknat på fel sida.![]()
Nej då jag sover alltid på rätt sidaEh ok.
Tack. Så från att ha svarat en random användare, har jag nu gått till att slickat röv, för att jag tyckte föregående användare misstolkade en tråd?
En till som verkar ha vaknat på fel sida.![]()
Oyes , jag diggar dina uttalanden dock, fortsätt stick utHear Hear!
Visst blir det tröttsamt med allt rövslickandet på forumet![]()
Nej då jag sover alltid på rätt sida
Men det är uppenbart att du och diverse andra användare svarar på ett annat sätt till lampan Än någon annan.
Tack för påpekandetDet beror nog snarare på att @Lampan Använde denna smiley
Den uppfattas som dryg, och den heter tillomed smirk.
Använder man den så uppfattas man inte som trevlig.
Det kan ju vara bra att veta till nästa gång![]()
Min gympalärare var rätt tradigt. Men hon var bockfantast. Har aldrig varit med om någon annan skola som hoppat över så mycket bockar som vi gjorde med henne.
Jo men det ärDet är också uppenbart att @Lampan själv svarar på ett annat sätt än andra. Banningarna vittnar också om det.
Det beror nog snarare på att @Lampan Använde denna smiley
Den uppfattas som dryg, och den heter tillomed smirk.
Använder man den så uppfattas man inte som trevlig.
Det kan ju vara bra att veta till nästa gång![]()
Nu får du nog förklar dig lite närmare...Det är också uppenbart att @Lampan själv svarar på ett annat sätt än andra. Banningarna vittnar också om det.
Möjligt men alla väljer själva hur de vill vara , man behöver inte vara uppkäftig bara för man tycker någon annan är det, det är inget fallande korthus på att alla måste leka följa John.Det är också uppenbart att @Lampan själv svarar på ett annat sätt än andra. Banningarna vittnar också om det.
Förstår inte varför dom hakar upp sig påJo men det är
Kimmis du är ju också en av dom som bråkar en del och har starka åsikter , men du accepteras , lampan har aldrig blivit accepterad eller bemött med minsta respekt.
har ju sett trådar där du också är i tjafs , liksom lampan.
Många är det emellanåt så det är inget unikt med just lampan.
Tycker tvärtom hon eller han utgör en rejäl underhållning i det grå utanför.
Min gympalärare var rätt tradigt. Men hon var bockfantast. Har aldrig varit med om någon annan skola som hoppat över så mycket bockar som vi gjorde med henne.
Springa tyckte hon också om, runt, runt, runt. Nu som vuxen inser jag att det var nog ett rätt bekvämt jobb för henne.
(Men detta var högstadiet, så kan förstå att vi var rätt så dryga hela bunten ändå.)
Vill du uppfattas som otrevlig så är det såklart fritt fram att fortsätta använda den.
Tack för påpekandet![]()