Vad gör min granne?

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 94602
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 799
  • Visningar Visningar 75 570
Det spelar ingen roll om det är första gången du är dryg mot lampan du har endå blivit en av alla som hackar på lampan nu.
Är bra att folk är olika :)
Tycker inte man behöver vara så himla uppkäftig mot de som inte slickar röv utan går sin egen väg.
Eh ok.
Tack. Så från att ha svarat en random användare, har jag nu gått till att slickat röv, för att jag tyckte föregående användare misstolkade en tråd?
En till som verkar ha vaknat på fel sida. :)

Det spelar ingen roll om det är första gången du är dryg mot lampan du har endå blivit en av alla som hackar på lampan nu.
Är bra att folk är olika :)
Tycker inte man behöver vara så himla uppkäftig mot de som inte slickar röv utan går sin egen väg.
Hear Hear!
:up:

Visst blir det tröttsamt med allt rövslickandet på forumet ;)

Eh ok.
Tack. Så från att ha svarat en random användare, har jag nu gått till att slickat röv, för att jag tyckte föregående användare misstolkade en tråd?
En till som verkar ha vaknat på fel sida. :)
Nej då jag sover alltid på rätt sida :)
Men det är uppenbart att du och diverse andra användare svarar på ett annat sätt till lampan Än någon annan.

... och där kan vi väl sätta punkt för den diskussionen? :)

Jag vill veta mer om strippklubben i Vara (@Trissa ) och om någon av @Voff s besökare ev. är (fd.) gympalärare? :angel: :bump:
Min gympalärare var rätt tradigt. Men hon var bockfantast. Har aldrig varit med om någon annan skola som hoppat över så mycket bockar som vi gjorde med henne.
Springa tyckte hon också om, runt, runt, runt. Nu som vuxen inser jag att det var nog ett rätt bekvämt jobb för henne. :D
(Men detta var högstadiet, så kan förstå att vi var rätt så dryga hela bunten ändå.)

Det är också uppenbart att @Lampan själv svarar på ett annat sätt än andra. Banningarna vittnar också om det.
Jo men det är
Det beror nog snarare på att @Lampan Använde denna smiley :grin:

Den uppfattas som dryg, och den heter tillomed smirk.
Använder man den så uppfattas man inte som trevlig.

Det kan ju vara bra att veta till nästa gång :)

Kimmis du är ju också en av dom som bråkar en del och har starka åsikter , men du accepteras , lampan har aldrig blivit accepterad eller bemött med minsta respekt.
har ju sett trådar där du också är i tjafs , liksom lampan.
Många är det emellanåt så det är inget unikt med just lampan.
Tycker tvärtom hon eller han utgör en rejäl underhållning i det grå utanför.

Jo men det är

Kimmis du är ju också en av dom som bråkar en del och har starka åsikter , men du accepteras , lampan har aldrig blivit accepterad eller bemött med minsta respekt.
har ju sett trådar där du också är i tjafs , liksom lampan.
Många är det emellanåt så det är inget unikt med just lampan.
Tycker tvärtom hon eller han utgör en rejäl underhållning i det grå utanför.
Förstår inte varför dom hakar upp sig på :grin:
:confused:
Den är ju söt...:love:

Min gympalärare var rätt tradigt. Men hon var bockfantast. Har aldrig varit med om någon annan skola som hoppat över så mycket bockar som vi gjorde med henne.
Springa tyckte hon också om, runt, runt, runt. Nu som vuxen inser jag att det var nog ett rätt bekvämt jobb för henne. :D
(Men detta var högstadiet, så kan förstå att vi var rätt så dryga hela bunten ändå.)

Och plötsligt kom jag ihåg hur det gick rykten om att min gympalärare på gymnasiet hade blivit påträffad med en elev.... :o

:grin:

Tack för påpekandet :grin:
Vill du uppfattas som otrevlig så är det såklart fritt fram att fortsätta använda den.

Men nu vet du iaf.

Det finns nog inte en inbiten bukefalist som inte uppfattar den som otrevlig.

@kossankaj Det är möjligt att ha starka åsikter och fortfarande diskutera sakligt och vara trevlig, vilket jag oftast är, undantag finns givetvis. Att göra som lampan just gjorde skulle aldrig falla mig in.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det här blir ett långt inlägg men jag hoppas att någon här orkar läsa och kan hjälpa mig. Den 15 december flyttade jag och min sambo...
Svar
10
· Visningar
2 944
Senast: nickan1
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 187
Senast: Luff
·
Ekonomi & Juridik Någon som har nåt tips på hur jag nu ska gå tillväga? I november fick jag "överta" en lite av problemhäst (islandshäst) av en svensk... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 490
Senast: Korven
·
Hästvård Efter att ha fått ett helt gäng med veterinärer att klia sina huvuden tar jag nu buke till hjälp! Allt började i våras, tror det var i... 2
Svar
33
· Visningar
10 399
Senast: Lisa2014
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Vad heter den här?
  • Valp 2025