På bara tre timmar??Även jag sätter mina pengar på att det är sex inblandat. Inte nödvändigtvis swingers, det finns betydligt mer frisinnade konstellationer och möten.
Har jag läst alltså. I tidningen.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På bara tre timmar??Även jag sätter mina pengar på att det är sex inblandat. Inte nödvändigtvis swingers, det finns betydligt mer frisinnade konstellationer och möten.
Har jag läst alltså. I tidningen.![]()
Kunde jag gå kvällsprommenad iklädd gummistövlar, långkalsonger och morgonrock när jag bodde i ett samhälle, så klassas jag nog som skamlös.Åh. NU börjar det likna något. Glöm underställ och buskarna. På torsdagen ringer du på och bjuder in dig själv!
På bara tre timmar??
Som nu kör "fredagsmys med frugan" som någon sorts maskering?![]()
Självklart, annars skulle du ju bli misstänksam. Dessutom kanske frun är ryska?Som nu kör "fredagsmys med frugan" som någon sorts maskering?![]()
Kunde jag gå kvällsprommenad iklädd gummistövlar, långkalsonger och morgonrock när jag bodde i ett samhälle, så klassas jag nog som skamlös.
De måste ju vara de optimala männen då? Spännande, mysiga och rikaMen, har du inte kollat på TV! Familjen betyder allt för mafiosos och då blir de värsta mjuka männen och släpper fram just sin fredagsmyssida. Som motvikt till det brutala, ovillkorliga och så.. Liksom det fattar man ju att efter en hel vecka med att beordra mord, tortera lite, hota mycket och sådär så måste man få bli lite velour och fredagsmysa med OLW och frugan. Doh!
De måste ju vara de optimala männen då? Spännande, mysiga och rika
Ska jag sätta ditt vistkort under vidrutetorkarna på nästa torsdagsmöte?![]()
Kan vara. Hon säger inte mycket. Det har tagit henne nästan 2 år att hälsa på mig.Självklart, annars skulle du ju bli misstänksam. Dessutom kanske frun är ryska?
Det var det jag tänkte påJa för fan, @Lampan har ju sagt i annan tråd (Inte bara nätdejting) att jag måste byta taktik. Kör hårt!
Bara en fördel, då får @Alexandra_W lära sig leva efter devisen "älska den hon får" och sluta upp med att vara så förbaskat kräsen.Men tänk OM de inte är maffiabossar utan rymdgubbar som beemar upp dig till en annan planet
Iofs ett taktikbyte.....
Ta på dig en kostym och ett par solglasögon så du ser ut som MiBMen tänk OM de inte är maffiabossar utan rymdgubbar som beemar upp dig till en annan planet
Iofs ett taktikbyte.....
Det var det jag tänkte på
Skicka en bunt visitkort så ska jag fixa en riktig svärmorsmardröm till dig![]()
Ta på dig en kostym och ett par solglasögon så du ser ut som MiB
![]()
Vågar knappt yppa nu att jag är ifrån DalarnaMen alltså. Ni vill skicka ut lilla @Voff med falukorv?!
Är det BARA jag som nån gång i tonåren sett fädbojäntan och är för evigt traumatiserad?
@Trani och @Andromedae , hjälp mig här!!
Vågar knappt yppa nu att jag är ifrån Dalarna![]()
Det kanske är den där piskälskande typen som du kan tämja brallorna avEn VILD svärmorsdröm bara. Inte en sån där tam! Jag vill tämja själv!
*håller avvaktande i visitkorten*
Men alltså. Ni vill skicka ut lilla @Voff med falukorv?!
Är det BARA jag som nån gång i tonåren sett fädbojäntan och är för evigt traumatiserad?
@Trani och @Andromedae , hjälp mig här!!