P
prallan
Dom flesta var väl pensionärer? Vilken ålder är kvinnorna @Voff ?På bara tre timmar??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dom flesta var väl pensionärer? Vilken ålder är kvinnorna @Voff ?På bara tre timmar??
Den ena är nog någon stanns mellan 30-40 år.Dom flesta var väl pensionärer? Vilken ålder är kvinnorna @Voff ?
De bär inte med sig något alls, varken in el ut och det stämmer att vårat nät är minst sagt segt och opålitligt.
Det låter ju kanon braJa för fan, @Lampan har ju sagt i annan tråd (Inte bara nätdejting) att jag måste byta taktik. Kör hårt!
Det låter ju kanon bra
Lycka till med dejtingen![]()
Fäbodjäntan? Inte gav den så djupa skador?Men alltså. Ni vill skicka ut lilla @Voff med falukorv?!
Är det BARA jag som nån gång i tonåren sett fädbojäntan och är för evigt traumatiserad?
@Trani och @Andromedae , hjälp mig här!!
Fäbodjäntan? Inte gav den så djupa skador?
Var inte det en verklighetsskildring?![]()
*får omvärdera min syn på fäbodkullor*
Jag har sett filmen.Det beror på om man onanerar med en falukorv eller intePlus att jag kan säga att inget lämnas åt fantasin samt att falukorvarna hade en större diameter på den tiden
![]()
Jag har sett filmen.
Fast jag var i sena tonåren då. Och DET är länge sedan.
..kanske är jag mer skadad än jag tror![]()
Ehm. Huvudrollsinnehavaren blev sedan hemkunskapslärareTja, den är väl mer fnissinducerande än traumatiserandeFast man ser ju inte på en falukorv på samma sätt igen
![]()
Undra om det blev falukorv ofta för eleverna?Ehm. Huvudrollsinnehavaren blev sedan hemkunskapslärareinom mitt rektorsområde...
![]()
Jag vet bara att hugade barn ville få henne att prata om falukorvar stup i ettUndra om det blev falukorv ofta för eleverna?![]()
Ehm. Huvudrollsinnehavaren blev sedan hemkunskapslärareinom mitt rektorsområde...
![]()
Ett LAN? De träffas och raidar i Wow?
Potatisodling i källaren?
Doftfritt så vitt jag känner. Hundarna har inte heller reagerat. Kanske ska ha en liten kennelträff här hemma. Två av våra uppfödningar är ju numera narkotikahundars
Snarare marijuanaluktar det sött när dom kommer ut @Voff eller, nä, du kan inte se hur mycket el det drar.
Meth labb? Breaking Bad på svenska?
Hmm,hur städar de efter sexklubben. Måste ju städas till vettigt innan de lämnar eftersom han tar dit frun ibland? Känns inte som hon kan veta om det om hon inte är med?Även jag sätter mina pengar på att det är sex inblandat. Inte nödvändigtvis swingers, det finns betydligt mer frisinnade konstellationer och möten.
Har jag läst alltså. I tidningen.![]()