R
Raderad medlem 94602
TuuuuuuuutBlås för allt i världen inte i några jäkla horn!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
TuuuuuuuutBlås för allt i världen inte i några jäkla horn!
Det kanske är den där piskälskande typen som du kan tämja brallorna av![]()
Sprit och falukorv är annars en äkta Fagerhultare, blir du lite till dig lite i trasorna vid tanke på Guillou och grabbarna/gubbarna?Jag klarade mig länge. Jävligt länge. Men nu gick det inte mer.
Jag dööööör!
Och nu har du förstört den här tråden för mig för alltid. För jo jag har sett Fäbodjäntan. Men min hjärna associerade inte så. Nu är det kaos i den, det är aliens, mafiosos, porr, hundvalpar och ninjas i buskarna och sexpartyn och gud vet allt i en enda röra.
Vem fan behöver alkohol när bukefalos finns?![]()
Sprit och falukorv är annars en äkta Fagerhultare, blir du lite till dig lite i trasorna vid tanke på Guillou och grabbarna/gubbarna?![]()
![]()
Chockterapi?Phew. Nu gick det över direkt. Tack! Började bli rädd jag skulle kissa på mig av skratt ett tag men nu känner jag mig helt normal igen!
Du är sååå vidrig
Jepp. Den avataren ska du ha!
Joooodå. Du som jämt är så jätteseriös!Men tack
Jag kommer aldrig mer bli tagen på allvar![]()
Något som skadade näthinnan?Och ni vill inte veta vad jag fick upp när jag googlade![]()
Chockterapi?![]()
Attans dig, jag har trott hela livet att den där fäbojäntan osv. är en skröna nu googlade jag med ju,Och ni vill inte veta vad jag fick upp när jag googlade![]()
Det finns till och med en P3 Dokumentär om inspelningen av FäbodjäntanAttans dig, jag har trott hela livet att den där fäbojäntan osv. är en skröna nu googlade jag med ju,
@Voff nu är det bara att överge soffan och på med varma kläder annars kan inte 14år + jag sova i natt.
Undras jag verkligen vad som sker i det där huset?? frun kanske är där för framtida planering så iväg omgående med dig.
Ta inte med falukorv utan knacka på och fråga om de har en skogaholmslimpa för du behöver sila korkrester från vinet eller vad som!
![]()