Vad gör min granne?

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 94602
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 799
  • Visningar Visningar 75 570
sausagelady1.jpg

Jag klarade mig länge. Jävligt länge. Men nu gick det inte mer.

Jag dööööör! :rofl:

Och nu har du förstört den här tråden för mig för alltid. För jo jag har sett Fäbodjäntan. Men min hjärna associerade inte så. Nu är det kaos i den, det är aliens, mafiosos, porr, hundvalpar och ninjas i buskarna och sexpartyn och gud vet allt i en enda röra.

Vem fan behöver alkohol när bukefalos finns? ;)
Sprit och falukorv är annars en äkta Fagerhultare, blir du lite till dig lite i trasorna vid tanke på Guillou och grabbarna/gubbarna? :p :angel:

Och ni vill inte veta vad jag fick upp när jag googlade:nailbiting:
Attans dig, jag har trott hela livet att den där fäbojäntan osv. är en skröna nu googlade jag med ju, :o:arghh:

@Voff nu är det bara att överge soffan och på med varma kläder annars kan inte 14år + jag sova i natt.
Undras jag verkligen vad som sker i det där huset?? frun kanske är där för framtida planering så iväg omgående med dig.
Ta inte med falukorv utan knacka på och fråga om de har en skogaholmslimpa för du behöver sila korkrester från vinet eller vad som!

:o:rofl::yuck::nailbiting:

Attans dig, jag har trott hela livet att den där fäbojäntan osv. är en skröna nu googlade jag med ju, :o:arghh:

@Voff nu är det bara att överge soffan och på med varma kläder annars kan inte 14år + jag sova i natt.
Undras jag verkligen vad som sker i det där huset?? frun kanske är där för framtida planering så iväg omgående med dig.
Ta inte med falukorv utan knacka på och fråga om de har en skogaholmslimpa för du behöver sila korkrester från vinet eller vad som!

:o:rofl::yuck::nailbiting:
Det finns till och med en P3 Dokumentär om inspelningen av Fäbodjäntan :D

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det här blir ett långt inlägg men jag hoppas att någon här orkar läsa och kan hjälpa mig. Den 15 december flyttade jag och min sambo...
Svar
10
· Visningar
2 944
Senast: nickan1
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 187
Senast: Luff
·
Ekonomi & Juridik Någon som har nåt tips på hur jag nu ska gå tillväga? I november fick jag "överta" en lite av problemhäst (islandshäst) av en svensk... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 490
Senast: Korven
·
Hästvård Efter att ha fått ett helt gäng med veterinärer att klia sina huvuden tar jag nu buke till hjälp! Allt började i våras, tror det var i... 2
Svar
33
· Visningar
10 399
Senast: Lisa2014
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vad heter den här?
  • Valp 2025
  • Kattbilder #10