R
Raderad medlem 94602
Såg när de klev ur bilen. Så odramatiskt var detHur vet du det? Har du tittat in i fönstren?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såg när de klev ur bilen. Så odramatiskt var detHur vet du det? Har du tittat in i fönstren?
Såg när de klev ur bilen. Så odramatiskt var det![]()
Kan det vara någon orden? (heter det så) Som frimurarna, fast nåt annat för där får väl inte kvinnor vara med.Mina funderingar med. Så opraktiskt att åka ända hit så varför?
Och mitt på dagen, bara några timmar?
Och så punktligt?
Så många frågor, så lite svar.
Kan rapportera från altanen just nu.Ja men hur vet du att det inte händer nåt spännande?![]()
Livets ord?Kan det vara någon orden? (heter det så) Som frimurarna, fast nåt annat för där får väl inte kvinnor vara med.
De kanske planerar att ta över USA om Trump vinner?
Om inte de här sammankomsterna har att göra med något som nämns i Anders Fagers "Svenska kulter" så blir jag mycket besviken.
Jag vill också spana, jag är övertygad om att Shub-Niggurat, Dagon, Karkosastiftelsen eller något annat har med detta att göra!
Kan rapportera från altanen just nu.
Det lyser i kök, vardagsrum och vad jag tror är tvättstuga (blurrigt fönster och dörr ut där torkställningen står)
Såg mannen.
Meeeen.....jag har ju hällt upp ett glas vin, tänt ljus och siktat in mig på soffmysYpperligt. Nu tar du det här som ett genrep inför det skarpa läget och tar fram kikaren, det svarta understället och ålar lite i buskarna med! ;P
Meeeen.....jag har ju hällt upp ett glas vin, tänt ljus och siktat in mig på soffmys![]()
Faaan, har ju gått i det där understället hela veckan på jobbet och lagt det i tvätten, duschat och gottat ner mig.Bara ta en för laget... På med understället. Vinet finns kvar sen. Seså!![]()
Faaan, har ju gått i det där understället hela veckan på jobbet och lagt det i tvätten, duschat och gottat ner mig.
Näpp. Ingen skog i dag. Ni får nöja er med altanrapportering när valparna ska ut och kissa![]()
Faaan, har ju gått i det där understället hela veckan på jobbet och lagt det i tvätten, duschat och gottat ner mig.
Näpp. Ingen skog i dag. Ni får nöja er med altanrapportering när valparna ska ut och kissa![]()
Idealt! Valparna SMITER! Du måste ut i mörkret och jaga runt dem runt deras stuga, fast inga visslingar och rop utan smyg och spana, blir du ertappad så är det valparna som du letar efter!Näpp. Ingen skog i dag. Ni får nöja er med altanrapportering när valparna ska ut och kissa![]()
Näää...jag har faktiskt inte så mycket skam i min kroppSå stora förhoppningar, så mycket löften och så - ingenting... Jaha, ska jag sitta här framför datorn i MITT underställ och.. bara sitta då? På en fredagskväll? Har du ingen skam i kroppen människa!
Det verkar vara en helt vanlig, tråkig fredagskväll med frugan där inne.
Det balla sker nog på torsdagarna![]()
Näää...jag har faktiskt inte så mycket skam i min kropp![]()
Bjuder du in PREBEN då?Jag får nog lägga in ett larm i mobilen så man inte missar något skoj på torsdagarna.
Hoppas på livesändning alá okapi och kom ihåg varma tåliga kläder och en bit falukorv @Voff![]()
Som nu kör "fredagsmys med frugan" som någon sorts maskering?Kan det vara ryska maffian?