Vad gör min granne?

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 94602
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 799
  • Visningar Visningar 75 570
Bara ta en för laget... På med understället. Vinet finns kvar sen. Seså! ;)
Faaan, har ju gått i det där understället hela veckan på jobbet och lagt det i tvätten, duschat och gottat ner mig.

Näpp. Ingen skog i dag. Ni får nöja er med altanrapportering när valparna ska ut och kissa ;)

Faaan, har ju gått i det där understället hela veckan på jobbet och lagt det i tvätten, duschat och gottat ner mig.

Näpp. Ingen skog i dag. Ni får nöja er med altanrapportering när valparna ska ut och kissa ;)

Så stora förhoppningar, så mycket löften och så - ingenting... Jaha, ska jag sitta här framför datorn i MITT underställ och.. bara sitta då? På en fredagskväll? Har du ingen skam i kroppen människa!

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det här blir ett långt inlägg men jag hoppas att någon här orkar läsa och kan hjälpa mig. Den 15 december flyttade jag och min sambo...
Svar
10
· Visningar
2 944
Senast: nickan1
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 187
Senast: Luff
·
Ekonomi & Juridik Någon som har nåt tips på hur jag nu ska gå tillväga? I november fick jag "överta" en lite av problemhäst (islandshäst) av en svensk... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 490
Senast: Korven
·
Hästvård Efter att ha fått ett helt gäng med veterinärer att klia sina huvuden tar jag nu buke till hjälp! Allt började i våras, tror det var i... 2
Svar
33
· Visningar
10 399
Senast: Lisa2014
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Vad heter den här?
  • Valp 2025