Vad gör min granne?

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 94602
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 799
  • Visningar Visningar 75 570
Som nu kör "fredagsmys med frugan" som någon sorts maskering?:cautious:

Men, har du inte kollat på TV! Familjen betyder allt för mafiosos och då blir de värsta mjuka männen och släpper fram just sin fredagsmyssida. Som motvikt till det brutala, ovillkorliga och så.. Liksom det fattar man ju att efter en hel vecka med att beordra mord, tortera lite, hota mycket och sådär så måste man få bli lite velour och fredagsmysa med OLW och frugan. Doh!

Men, har du inte kollat på TV! Familjen betyder allt för mafiosos och då blir de värsta mjuka männen och släpper fram just sin fredagsmyssida. Som motvikt till det brutala, ovillkorliga och så.. Liksom det fattar man ju att efter en hel vecka med att beordra mord, tortera lite, hota mycket och sådär så måste man få bli lite velour och fredagsmysa med OLW och frugan. Doh!
De måste ju vara de optimala männen då? Spännande, mysiga och rika:up:
Ska jag sätta ditt vistkort under vidrutetorkarna på nästa torsdagsmöte?:love:

Men tänk OM de inte är maffiabossar utan rymdgubbar som beemar upp dig till en annan planet:nailbiting:

Iofs ett taktikbyte.....
Ta på dig en kostym och ett par solglasögon så du ser ut som MiB
men-in-black.jpg

Men alltså. Ni vill skicka ut lilla @Voff med falukorv?!
Är det BARA jag som nån gång i tonåren sett fädbojäntan och är för evigt traumatiserad?

@Trani och @Andromedae , hjälp mig här:arghh:!!

Jag klarade mig länge. Jävligt länge. Men nu gick det inte mer.

Jag dööööör! :rofl:

Och nu har du förstört den här tråden för mig för alltid. För jo jag har sett Fäbodjäntan. Men min hjärna associerade inte så. Nu är det kaos i den, det är aliens, mafiosos, porr, hundvalpar och ninjas i buskarna och sexpartyn och gud vet allt i en enda röra.

Vem fan behöver alkohol när bukefalos finns? ;)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det här blir ett långt inlägg men jag hoppas att någon här orkar läsa och kan hjälpa mig. Den 15 december flyttade jag och min sambo...
Svar
10
· Visningar
2 944
Senast: nickan1
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 187
Senast: Luff
·
Ekonomi & Juridik Någon som har nåt tips på hur jag nu ska gå tillväga? I november fick jag "överta" en lite av problemhäst (islandshäst) av en svensk... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 490
Senast: Korven
·
Hästvård Efter att ha fått ett helt gäng med veterinärer att klia sina huvuden tar jag nu buke till hjälp! Allt började i våras, tror det var i... 2
Svar
33
· Visningar
10 399
Senast: Lisa2014
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vad heter den här?
  • Valp 2025
  • Kattbilder #10