Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skogen går nästan enda fram till huset så det finns gott om natur att ligga och spionera i@Voff Du får dra ihop till Buketräff och sen kan vi ha adventsfika där vi knackar på hos grannarna och givetvis med luciatåg.
Jag tror även att förrymda Bukefalister som druckit för mycket glögg (skulle väl inte hända va?) kan nog ligga i buskarna och spana![]()
@Voff Du får dra ihop till Buketräff och sen kan vi ha adventsfika där vi knackar på hos grannarna och givetvis med luciatåg.
Jag tror även att förrymda Bukefalister som druckit för mycket glögg (skulle väl inte hända va?) kan nog ligga i buskarna och spana![]()
...Sedan okapivakan...Men du menar alltså att vi måste vänta 2v innan nästa "möte" och ev fler ledtrådar??
Just läst hela tråden och detta är ju det mest spännande sen... ja jag vet inte??
Tyvärr...de behöver tydligen två veckor på sig att........?Men du menar alltså att vi måste vänta 2v innan nästa "möte" och ev fler ledtrådar??
Just läst hela tråden och detta är ju det mest spännande sen... ja jag vet inte??
Har ju tom fått sambon involverad och han tror stenhårt på sexklubb!
Ev om antalet inte stämmer vid in och utpassage att de offrar ngn varje gång, då är det ju spännande att veta vad som avgör vem som offras varje gång?
Två veckor!!![]()
Tyvärr...de behöver tydligen två veckor på sig att........?
Vila upp sig?
VARJE gång jag scrollar i denna tråd så läser jag kycklingmöte...![]()
Snopp?Du skulle bara veta vad jag läser varje gång jag scrollar förbi tråden om era bästa sopprecept...![]()
Jag har ett gäng jultidningar här hemma som sonen fått, perfekt rekvisita. Vi får göra en föryngringsmake-up på dig bara för jag antar att du fyllt tolv?Jag kan ställa upp och sälja jultidningar @Voff, finns säkert någon som vill konkurera med mig också så blir det oskyldigt och diskret.
Vadå? odiskret att jag är lite för gammal? nej nej jag har barnasinnet kvar skyller jag på ifall att grannarna och ev, "besökare" frågar, lugnt!
Fatta va cool det hade varit!!! Undrar var man hamnar??Jag tror på en portal till en annan värld, som du var inne på tidigare @Voff Typ Narnia i garderoben eller nåt. De kanske kommer ut ur garderoben....
Avslöja inte det här men jag har faktiskt fyllt 14år+, shhhJag har ett gäng jultidningar här hemma som sonen fått, perfekt rekvisita. Vi får göra en föryngringsmake-up på dig bara för jag antar att du fyllt tolv?
Jag tror på en portal till en annan värld, som du var inne på tidigare @Voff Typ Narnia i garderoben eller nåt. De kanske kommer ut ur garderoben....
Fatta va cool det hade varit!!! Undrar var man hamnar??![]()
Kan de inte trassla upp julbelysningsklumpen åt mig istället? Det hade varit imponerandeIngen som har sett Stranger Things?@Voff om du bara hänger upp lite julbelysning och målar alfabetet på väggen, så ska du se att du får till en kommunikation med någon från grannhuset som trätt in i "the upside down-world"!
Undrar om det är samma parallella universum katter försvinner till?![]()