Vad gör min granne?

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 94602
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 799
  • Visningar Visningar 75 570
@Voff Du får dra ihop till Buketräff och sen kan vi ha adventsfika där vi knackar på hos grannarna och givetvis med luciatåg.
Jag tror även att förrymda Bukefalister som druckit för mycket glögg (skulle väl inte hända va?) kan nog ligga i buskarna och spana ;):bump:
Skogen går nästan enda fram till huset så det finns gott om natur att ligga och spionera i :sneaky:

Men du menar alltså att vi måste vänta 2v innan nästa "möte" och ev fler ledtrådar??
:cry:
Just läst hela tråden och detta är ju det mest spännande sen... ja jag vet inte??
Har ju tom fått sambon involverad och han tror stenhårt på sexklubb! :D
Ev om antalet inte stämmer vid in och utpassage att de offrar ngn varje gång, då är det ju spännande att veta vad som avgör vem som offras varje gång?

Två veckor!! :crazy:

Men du menar alltså att vi måste vänta 2v innan nästa "möte" och ev fler ledtrådar??
:cry:
Just läst hela tråden och detta är ju det mest spännande sen... ja jag vet inte??
Har ju tom fått sambon involverad och han tror stenhårt på sexklubb! :D
Ev om antalet inte stämmer vid in och utpassage att de offrar ngn varje gång, då är det ju spännande att veta vad som avgör vem som offras varje gång?

Två veckor!! :crazy:
Tyvärr...de behöver tydligen två veckor på sig att........?
Vila upp sig?

Jag kan ställa upp och sälja jultidningar @Voff, finns säkert någon som vill konkurera med mig också så blir det oskyldigt och diskret.
Vadå? odiskret att jag är lite för gammal? nej nej jag har barnasinnet kvar skyller jag på ifall att grannarna och ev, "besökare" frågar, lugnt!

Jag kan ställa upp och sälja jultidningar @Voff, finns säkert någon som vill konkurera med mig också så blir det oskyldigt och diskret.
Vadå? odiskret att jag är lite för gammal? nej nej jag har barnasinnet kvar skyller jag på ifall att grannarna och ev, "besökare" frågar, lugnt!
Jag har ett gäng jultidningar här hemma som sonen fått, perfekt rekvisita. Vi får göra en föryngringsmake-up på dig bara för jag antar att du fyllt tolv?

Jag tror på en portal till en annan värld, som du var inne på tidigare @Voff Typ Narnia i garderoben eller nåt. De kanske kommer ut ur garderoben....

Ingen som har sett Stranger Things? :nailbiting: @Voff om du bara hänger upp lite julbelysning och målar alfabetet på väggen, så ska du se att du får till en kommunikation med någon från grannhuset som trätt in i "the upside down-world"!

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det här blir ett långt inlägg men jag hoppas att någon här orkar läsa och kan hjälpa mig. Den 15 december flyttade jag och min sambo...
Svar
10
· Visningar
2 944
Senast: nickan1
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 187
Senast: Luff
·
Ekonomi & Juridik Någon som har nåt tips på hur jag nu ska gå tillväga? I november fick jag "överta" en lite av problemhäst (islandshäst) av en svensk... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 490
Senast: Korven
·
Hästvård Efter att ha fått ett helt gäng med veterinärer att klia sina huvuden tar jag nu buke till hjälp! Allt började i våras, tror det var i... 2
Svar
33
· Visningar
10 397
Senast: Lisa2014
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka