Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ålder ca 30 år till pensionärer. Kan vara kort.Dom spelar säkert poker. Pappa och hans polare träffades en gång i veckan mitt på dagen och spelade 2-3 timmar och åt smörgåstårta eller annat färdiglagat. Pensionärer...
Han kanske smyger hit när frun jobbarKom på ett pokergäng till. Granne med mitt ungdomsstall hade en man ett liten gård, där träffades han och en hög med gubbar i en liten rucklig stuga. Sen byggde han ett riktigt hus på tomten och flyttade dit med frun. Då tog pokern slut.
Det orkar jag inte. Det är därför jag frågar Buke. Buke vet alltOm du nu verkligen vill ha reda på så mycket du kan få utan teknisk bevakning så ta bilnumren på alla bilarna, kolla upp vem som står som ägare och kolla upp dels var ägarna bor och var dom jobbar och slå ihop den informationen så ser du om dom har något gemensamt. Man kan få mycket information via fejjan, Linkedin och google.![]()
Lägg upp dem här så hjälper vi digDet orkar jag inte. Det är därför jag frågar Buke. Buke vet allt![]()
"Orkar inte"? Ja då är du inte tillräckligt nyfiken då för man orkar allt man vill.Det orkar jag inte. Det är därför jag frågar Buke. Buke vet allt![]()
Du kanske är mannen i den ljusblå Hondan?Jag tror de sitter och diskuterar trådar på Buke! Kanske till och med denna?!![]()
Swinger klubb?
Kan man vara medlem i en swingerklubb utan partner att låna ut?
Hur menar du?Trodde också på swingers först, men inte med sådan regelbundenhet.
Absolut. Men som sagt, inte jättesannolikt med sådan regelbundenhet på vardagar dagtid...Kan man vara medlem i en swingerklubb utan partner att låna ut?
Du kanske är mannen i den ljusblå Hondan?![]()
Dem sitter säkert runt ett ouija bräde och pratar med satan![]()