VARJE gång jag scrollar i denna tråd så läser jag kycklingmöte...knypplingsmöte..?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
VARJE gång jag scrollar i denna tråd så läser jag kycklingmöte...knypplingsmöte..?![]()
Följt av ghostriders in the skye....samtidigt som de spelar en skiva med stairway to heaven baklänges... ja minsann![]()
Aaa..... Du är stiligNej, jag är kvinnan i den svarta audin!![]()
Tro mig, nu ska det spioneras ordentligt. Jobbar sista dagen på måndag så nu kan jag ha stenkoll ända fram till MarsDet är ju en skum tid. Mitt på dagen en veckodag. Då kan det inte vara några som jobbar dagtid med där. 3 timmar är ju för långt för en lunch.
Frikyrklig liten församling?
Jag tror att du behöver sitta och hålla koll på köket de där 3 timmarna. Jag tror också att en av dina hundar behöver råka smita förbi grannens vardagsrumsfönster.
VARJE gång jag scrollar i denna tråd så läser jag kycklingmöte...![]()
Om du behöver en medspion kan jag knacka på och sälja pepparkakorTro mig, nu ska det spioneras ordentligt. Jobbar sista dagen på måndag så nu kan jag ha stenkoll ända fram till Mars![]()
Ja snälla!!!!Om du behöver en medspion kan jag knacka på och sälja pepparkakor![]()
Du är varmt välkommen om två veckor. Ta med mor din. Hon har ju ingen skam i kroppen@Voff jag är på och hjälper till att spionera jag med.![]()
Haha jaaa! Det gör jag.Du är varmt välkommen om två veckor. Ta med mor din. Hon har ju ingen skam i kroppen![]()
Det kanske är just det dom gör, jobbar alltså, och har ett möte som behandlar saker som ska tas utanför styrelserum eller möteslokaler. Vissa saker försvinner inte bara för att omvärlden förändras.Det är ju en skum tid. Mitt på dagen en veckodag. Då kan det inte vara några som jobbar dagtid med där.
Eller så träffas de i jobbet?Det är ju en skum tid. Mitt på dagen en veckodag. Då kan det inte vara några som jobbar dagtid med där. 3 timmar är ju för långt för en lunch.
Frikyrklig liten församling?
Jag tror att du behöver sitta och hålla koll på köket de där 3 timmarna. Jag tror också att en av dina hundar behöver råka smita förbi grannens vardagsrumsfönster.
Var ju en del i pensionsåldern med. Men ja, de kanske jobbar än förståsEller så träffas de i jobbet?