vad gör man nu?

Sv: vad gör man nu?

delvis kl

På säker hästverksamhetskursen pratades det om elektriska saker från billiga varuhus och om jag kommer ihåg rätt så var det inte nån jättebra kontroll på säkerhetsmärkningarna.
Det kan t.ex. finnas lampor som ser ut som dom hos "riktiga" återförsäljare med samma märkning men som inte håller alls samma kvalitet.

Vet inte vilka märkningar detta gällde men jag ska iaf lägga lite mer pengar på elektroniken i mitt stall bara för att vara på den säkra sidan.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik En sk vän ringde mig i Mars & var förtvivlad över sitt dräktiga sto som stod kvar på gården hos hennes ex.make när hon själv efter...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 845
Senast: Sammet
·
Hästmänniskan hejsan alla bukemänniskor... sorry om tråden ligger fel, ni får ta bort eller flytta den då måste bara fråga om det inte bara är jag...
2
Svar
32
· Visningar
3 208
Senast: Rouise
·
M
Hästmänniskan Jag ska snart släppa ut min häst på bete några veckor. I god tid ringde vi till en kvinna som har hand om lite marker härkring - och...
6 7 8
Svar
155
· Visningar
15 772
Senast: lobell
·
E
Hästmänniskan Jag har ett problem som under de senaste veckorna skapat mycket magont. Mycket text att ta sig igenom, tack ni som läser. Blev absolut...
2
Svar
23
· Visningar
4 221

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka