Sv: Vad gör jag nu?
Dras med hästarna inte längre än planerat, hon sa själv att bäst var att vänta till efter avvänjningen om man inte kunde sälja båda i hop!
Tyvärr så är jag inte så väl informerad om vare sig fölet eller stoet, så jag kan inte svar på något hur länge hon fick dras med hästarna vad jag vet så är det väl bara fölet som äe sålt!!
1. man kan höra av sig plus jag har ringt dig. Och försökt ringa.
2. Jag har uppdaterat min facebook med info plus bilder
3. Du svarar inte på msn iheller
4. Det tog veckor innan jag fick den infon jag behövde innan jag kunde försäkra henne på mig.
5. Jag försäkrade fölet när han var en vecka gammal, du ville inte lämna ut dina uppgifter för du skulle först själv prata med ditt försäkringsbolag.
6. Jag har pratat & haft kontakt med fodervärden till Alicia, något stämmer inte...
Jag orkar inte bry mig faktiskt, , bägge är nu sålda & ska åka till sina nya hem i okt.
Fick tyvärr inte så det täckte mina utgifter som jag har haft på dom.
Men huvudsaken är att jag hittat bra hem, som även är i min närhet dvs dom försvinner inte, utan jag kan fortfarande hålla ett öga på båda i framtiden.
Tråden startades i ren frustration, du svarade inte någonstans, fick inte tag på dig alls, varken via telefon eller msn.
Jag ville veta mina rättigheter.
Plus en till person var inblandad i soppan, du hade skänkt stoet till personen, denne satt & väntade på sin dräktiga häst som du skulle skicka upp???
Fick kontakt av en slump då den undrade vad dens häst gjorde hos mig
Jag förstår ingenting ärligt talat. Och tänker inte be om ursäkt för trådens uppstart.