Sv: Vad gör jag nu?
Inga papper än, har blivit lovad dem flera gånger.
Jag har fått adressen av STC till bostadsadressen, men eftersom hästen fortfarande är i startålder, kunde dom inte hjälpa mig.
Hade 2 pers som kunde hjälpa mig innan, men dom får jag inte tag på nu då personen i sig som kände dom som kunde hjälpa mig är på semester = jag får inte tag på henne & därav inte kompisarna som kunde hjälpa mig iheller.
Blev kanske lite rörigt där
Jag behöver någon som kan åka upp till personen i fråga, få ägarbytes pappret från STC korrekt ifyllt & underskrivet av personen, sen får min kurir skicka pappret hem till mig så jag kan fylla i mina uppgifter & sen skicka in till STC.
Stoet är sålt & åker senare i höst.
Köparen på fölet drog sig ur pga det strular med inregistreringen av honom.
Hade täckt mina omkostnader & även blivit en bra slant till strulkompisen.
Tänkte prova med detta, sen får jag prata med en jurist/advokat & se vad jag annars kan göra, annars får jag ringa polisen & be dom hämta hästarna.
Jag varken kan/vill eller har råd att ha dom kvar efter sommaren. Att dra runt mina egna 2 hästar på en snål mammapenning kommer bli tillräckligt tufft. Jag behöver inte 2 st snylthästar ovanpå det.
Personen bor i Märsta trakten. Lämnar korrekt stad/by adress i ett pm till den som är intresserad av att hjälpa mig.