Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skulle ställa en köksradio/bluetooth-högtalare där, för jag vill ha musik överallt
Eller så skulle jag göra en smart förvaring för det som "cluttrar" till den på den större bänken så att den blir ren istället
Helt OT, men vilken snygg tapet
googla telefonhylla stringDu har nog rätt angående hyllorna (om man inte kan hitta några som matchar stringhyllorna, kanske?).
Vad brukar ni ha i krokarna?Jag gillar vår sån hylla. Vi satte ju dock dit den själva så det är ju tur det Men den är bra till en massa saker. Högtalare var en bra idé!
Handduk och grytlapp. Men pga valp är det rensat just nu. Spisen är på andra sidan fönstret.Vad brukar ni ha i krokarna?
Jag gillar vår sån hylla. Vi satte ju dock dit den själva så det är ju tur det Men den är bra till en massa saker. Högtalare var en bra idé!
Att ingen reagerar på det här absurda uttalandet?? Hur lever man livet utan kaffekokare? Bland det sjukaste jag hört i mitt livVi sysslar inte med sånt.
Att ingen reagerar på det här absurda uttalandet?? Hur lever man livet utan kaffekokare? Bland det sjukaste jag hört i mitt liv
(Nej men högtalare vore väl trevligt )
Vattenkokare (DET kan man inte leva utan) + bryggtrattAtt ingen reagerar på det här absurda uttalandet?? Hur lever man livet utan kaffekokare? Bland det sjukaste jag hört i mitt liv
Att ingen reagerar på det här absurda uttalandet?? Hur lever man livet utan kaffekokare? Bland det sjukaste jag hört i mitt liv
Man har ju kaffepanna såklart! Och den bor på spisenAtt ingen reagerar på det här absurda uttalandet?? Hur lever man livet utan kaffekokare? Bland det sjukaste jag hört i mitt liv
WowDen som har flest kaffebryggare när den dör vinner... Hade jag haft någon yta över hade jag tryck in en sån här (Kaffemaskinernas motsvarighet till 3-CPO...)...
Jag är en sån...
Jag har en som jag fått av min mamma som hon ärvt av sin pappa (som dog för 20 år sen). Senaste året har den stått i sadelkammaren efter att vi hade stallfest förra sommaren. Inte använd sen dess...
Enda anledningen till att vi överhuvudtaget har kaffe och kaffebryggare i vårt hus är för att mamma vill ha bryggkaffe. Annars har vi bjudit gästerna på snabbkaffe, för vi dricker inte kaffe själva.Att ingen reagerar på det här absurda uttalandet?? Hur lever man livet utan kaffekokare? Bland det sjukaste jag hört i mitt liv
Funderade just på vilken slags väst som skulle ligga där samt varförDet hade kunnat bli häftigt tror jag!
(och jag menade såklart en växt innan, vet inte om en väst hade sett så häftigt ut )