- Svar: 246
- Visningar: 16 063
Jag har saknat mina bukevänner hela dagen och nu känner jag mig lite låg,vad kan ni göra åt det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det ekar nästan,inga roliga inlägg,inga matförslag,inga tåg som går eller inte går, ingen som lägger pigga barn Mao tristJa det är lite tomt, hälften så många inlägg idag jämfört med igår vid samma tid...
Ja det ekar nästan,inga roliga inlägg,inga matförslag,inga tåg som går eller inte går, ingen som lägger pigga barn Mao trist
Brukar inte vara goda nyheterJag har hört massor med helikoptrar ikväll!
Va! Jag har inte hört en enda idag,kan det ha hänt något uppe hos er`?Jag har hört massor med helikoptrar ikväll!
Nu ska du inte vara sådan,det händer ganska ofta att vi har humlor i luften här,ibland bara nere hos mig o ibland bara hos @EmmaBovary (skiljer ca 3 mil mellan oss)Brukar inte vara goda nyheter
Blir väl så när man är van att höra dem vid dåliga nyheterNu ska du inte vara sådan,det händer ganska ofta att vi har humlor i luften här,ibland bara nere hos mig o ibland bara hos @EmmaBovary (skiljer ca 3 mil mellan oss)
Detta vädret är rena pinan för bebisar o djur.Glor på tv med sonen sovande på mig. Han lider i den stillastående värmen, stackarn. Ok, jag lider med men jag lider mer med honom.
Instämmer, 20 grader ute och 26,5 i sovrummetDetta vädret är rena pinan för bebisar o djur.
Där sa du något .ska öppna sovrumsdörren för lite korsdrag,hur nu det ska gå till utan blåst.Instämmer, 20 grader ute och 26,5 i sovrummet
Vi har haft öppet i flera timmar. Nedervåningen håller 24,5 grad trots det.Där sa du något .ska öppna sovrumsdörren för lite korsdrag,hur nu det ska gå till utan blåst.