Vad gör folk egentligen?

Sv: Vad gör folk egentligen?

Nää... den blir nog inte ens lika bra som den samma ryttare rider enbart med halsring i slutet av filmen :angel:

OK, nu har jag sett hela.
Jag vet inte hur han ridit in hästen med STJÄRN som han rider på slutet i halsring, men jag vet inte om jag tycker den hästen ser varken nöjd eller lydig och lugn ut, den skulle jag inte kalla "trygg ridhäst" iaf.

Jag skulle hellre se hur hästen med STRIMBLÄS blev några veckor senare, eftersom det var den vi såg i början.

Varför gör man en så konstig film och lägger upp? Ska det vara någon typ av reklam för hur duktig han är på att rida in hästar? :confused:

Sv: Vad gör folk egentligen?

Jag reagerade mest på att killen inte har hjälm på sig, och även på de lösspringande hundarna som stressar upp den stackars hästen ännu mer.
Själva inridningsvarianten de använder är ju definivt inte den jag skulle välja, men jag kan inte se att de är hårdhänta eller gör illa hästen på något sätt, däremot så försöker de lugna den och klappa den.

Liknande trådar

Hästhantering Jag har lite problem med min shetlandsponny. Han är sex år gammal, har varit hos mig ett drygt halvår, och har innan dess enbart varit...
Svar
17
· Visningar
2 499
Senast: ameo
·
Ridning Jag har hamnat i en otroligt jobbigt sits och vet inte vad jag ska göra. Jag är en ganska erfaren ryttare (dock hobbynivå) som ridit...
2
Svar
34
· Visningar
7 631
Senast: akleja
·
Hästmänniskan Under påskhelgen har jag hälsat på hos släktingar som har uppfödning och turridningsverksamhet. De har hästar av en vänlig, viktbärande...
Svar
10
· Visningar
1 737
Senast: Tussinussen
·
Gnägg Lilla Kadde som jag visade upp här på buke för 6 år sedan. Ville så stolt visa upp min fina travare. Och trodde att jag skulle få en...
Svar
13
· Visningar
4 856
Senast: Varmblod90
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka