Vad gör er hund när ni säger "sitt"?

vilse

Trådstartare
merlin2.jpg

Det var kanske inte riktigt det som var tanken, men vad gör man? :D Han sitter ju faktiskt :D

Sv: Vad gör er hund när ni säger "sitt"?

Sådär sitter våran labbe ibland i sin skinnfåtölj.
Klart skön hund du har! :bow::love::bow:

Nämen vad härligt:love:

Klart det ska vara bekvämt! :D

Så sitter min rottis i trappan på mornarna, när hon är morgontrött och inte ritkigt vet om hon vill gå ner:angel:

Senast ändrad:

Så sitter min rottis i trappan på mornarna, när hon är morgontrött och inte ritkigt vet om hon vill gå ner:angel:

Exakt så gör min med. Man får kliva på den smala delen av trappstegen för att komma förbi, för hon har inte vett att flytta på sig alla gånger :D

Det är faktiskt ganska sött:D
Min sitter där och kikar ner på mig med morgontrött blick tills jaga ntingen får tvinga henne att gå ut och kissa eller tills jag börjar göra iordning deras frukost:D

Ja, när min hör matskålen kommer hon som skjuten ur en kanon! :D

Med mammas "trassel" så blir det oftast att han sätter sig på rumpan, men ibland är han så ivrig att han provar allt han kan, lägger sig, rullar runt, vacker tass, sitter, "gruffar", fnyser.
Nån gång blir det ju rätt :angel::D

Tänkte bara meddela att det inte är Vilses hund utan min och Spider84. Han är en bordercollie/collie/schäfer hane på 1 år lite drygt.

Och visst är han störtskön, det är bara en av alla hans udda idéer. Han tror bla att han är si sådär fyra storlekar mindre än en själv och kan inte alls förstå varför det är tungt när han helt plötsligt hoppar upp på en när man ligger och kollar tv.

Mvh
Möller

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 954
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 922
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 584
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar