Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är inte värdefull på något sätt tyvärr.
Beror väl HELT på din definition?Absolut ingenting gör mig värdefull
Jag är jag. Om jag sen är värdefull, eller inte... Det är inget jag strävar efter eller vet hur jag vet... Utan jag strävar efter att vara jag...Och hur vet du det?
Är mitt i matlagningen, men ta gärna tråden och spring, så återkommer jag.
..och nu fick jag Björn Rosenströms Värdelös på hjärnan tack vare detBeror väl HELT på din definition?
Jag får sången "du vet att du är värdefull" i huvudet. I min värld kyrkligt religiöst nonsens.
/ateist
Skärp dig!Absolut ingenting gör mig värdefull
Jag kände på mig att det var så du tänkte och jag är helt inne på din linje om frågan på hur dagens unga värderar/vårdar sin självkänsla... utifrån sig själva, eller andras "likes"...Tack för alla svar. Det jag filosoferade kring var detta med självkänsla och vad den grundar sig i och hur den formades för olika personer. Tänkte även en del kring hur det kanske är annorlunda nu med sociala medier och hur unga människor jagar "likes" och på något sätt värderar sig efter det. Lite så. Ska fundera vidare.
Jag tänker att frågan är väldigt subjektiv egentligen. Värdefull för vem avgör hela svaret.Tack för alla svar. Det jag filosoferade kring var detta med självkänsla och vad den grundar sig i och hur den formades för olika personer. Tänkte även en del kring hur det kanske är annorlunda nu med sociala medier och hur unga människor jagar "likes" och på något sätt värderar sig efter det. Lite så. Ska fundera vidare.