Vad gör vi? Del CXCVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var just ute och slängde lite på sophögen, det är en helt underbar stor måne med fantastisk färg ute i natt 🤩 synd bara att mobilkameror inte kan fånga månen så bra med dess nyanser. Så fin!
 
Idag väntas långväga besök, de ska stanna en vecka. Hoppas att ryggen håller sig i skick så att vi kan göra det planerade.

I övrigt trött idag. Somnade alldeles för sent igår pga drack energidryck för sent. :cautious:
 
Här är det hel arbetsdag som gäller och arbetet tillåter för tillfället inte att gå allt för mycket tidigare, då jag för tillfället har ganska mycket att göra
 
Här är det hel arbetsdag som gäller och arbetet tillåter för tillfället inte att gå allt för mycket tidigare, då jag för tillfället har ganska mycket att göra
Vi jobbar in 30 minuter varje dag så sista arbetsdag/ är infoblad del av tiden. 5 dagars vecka 12.45. 4 dagars blir 13.15.
 
Då vet vi vad som gäller i helgen gott folk, upp med byxorna!

4457uuyt78.JPG
 
Ska iväg till sjukgymnast och går inom optiker och ska få ordning på mina glasögon av Spionens kompis, S, husse :D inte en dag för tidigt när nu tredje paret är sneda...
 
Måste ta prover idag.
Får inte glömma det.
Det krånglar som fan med mina recept så får inte ut citalopram
Ingen vet varför
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Svåraste just nu är att tillgodose barnens önskemål efter förskolan samtidigt som jag får mat på bordet och en hyfsad tid för läggdags...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
2 406
Senast: Krålus
·
Hemmet Jag köpte några riktigt dyra tapeter för 8 år sedan. De blev liggandes då jag istället för att tapetsera om flyttade till ny bostad...
Svar
10
· Visningar
924
Senast: ptr
·
Kropp & Själ Vart vänder man sig när man inte kan få hjälp av vården? Jag fungerar inte på arbetet, min hjärna lägger av och den står liksom och...
2
Svar
38
· Visningar
2 485
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 757
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp