athena_arabians
Trådstartare
Jag sitter och jobbar och har ohyggligt gulligt sällskap medans jag gör det:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hatälskar dina trådstarter! Så mysig misse. Men som jag saknar att ha en i mitt liv.Jag sitter och jobbar och har ohyggligt gulligt sällskap medans jag gör det:
Visa bifogad fil 133832
"Stoppa ner handen, matte. I dare you.."Jag sitter och jobbar och har ohyggligt gulligt sällskap medans jag gör det:
Visa bifogad fil 133832
Cola och rött vin är en klassisk blandning! Calimocho/gårdagens. Rätt gott! Speciellt till chipsDricker te, cola och rött vin (i olika glas/muggar inte blandat), litet chips och kollar på hockey.
Jag har sett att det finns, men aldrig vågat prova! Man kanske skulle göra det nångång!Cola och rött vin är en klassisk blandning! Calimocho/gårdagens. Rätt gott! Speciellt till chips
Gör det! Man behöver faktiskt inte göra ett helt glas, en munfull räcker för att prova ju.Jag har sett att det finns, men aldrig vågat prova! Man kanske skulle göra det nångång!
Marknadsanalytiker/skribent inom livsmedelsindustrin. Samma ställe som de senaste 6 åren men nu med ny tjänst som innebär mer fokus på att skriva och skapa “content”Nyfiken, vad jobbar du med nu för tiden?
Tittar på hästhoppning med knäkatt.