Vad gör vi? Del CLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det låter helt helt sagolikt ju! :love: Cabaret är min favoritmusikal, kan se både filmen och olika uppsättningar hur många gånger som helst utan att tröttna. Det är inte utan att det suger till lite att försöka fixa hästvakt någon kväll till vintern för att resa upp och få uppleva denna uppsättning också. Ser att scenbiljetterna går åt snabbt så det var helt rätt av dig att hugga en sådan. Och kommer jag inte dit själv så måste du rapportera in i minsta detalj!

Ja jag tror det blir grym upplevelse. Lovar att rapportera allt det roligaste hade ju varit om vi kunde jämföra våra upplevelser. Själv lade jag till 30 kronor för att kunna byta biljetten om jag skulle behöva. Det kanske kan vara ett alternativ för dig med? Boka nu och funkar det inte med hästvakt boka om?
 
Det låter helt helt sagolikt ju! :love: Cabaret är min favoritmusikal, kan se både filmen och olika uppsättningar hur många gånger som helst utan att tröttna. Det är inte utan att det suger till lite att försöka fixa hästvakt någon kväll till vintern för att resa upp och få uppleva denna uppsättning också. Ser att scenbiljetterna går åt snabbt så det var helt rätt av dig att hugga en sådan. Och kommer jag inte dit själv så måste du rapportera in i minsta detalj!

Hade gärna sett Eddie Redmayne (han vann Olivier) som MC i West End. Älskar också Cabaret, inte sett så många uppsättningar men filmer är fantastisk.
 
Nej men ska väl försöka sova då.
Tittat på ett avsnitt Gentleman Jack och känner mig lite löjlig som har en ”fling” på en kändis såhär 35 år gammal :o
Men värre saker har väl hänt i världen!

Tänker också vidare på mitt ”hästliv” och att jag vill så mycket mer men vet inte hur, om eller var jag ska börja…
 
Ja jag tror det blir grym upplevelse. Lovar att rapportera allt det roligaste hade ju varit om vi kunde jämföra våra upplevelser. Själv lade jag till 30 kronor för att kunna byta biljetten om jag skulle behöva. Det kanske kan vara ett alternativ för dig med? Boka nu och funkar det inte med hästvakt boka om?
Jag ska definitivt ge det en funderare! Den går ju ett tag men scenplatserna som sagt mer begränsade. Och så är det ju alltid frågan om money (... som makes the world go around, the clinking clanking sound 😍) när man räknar in resa och hela paketet. Lite mycket spontanshopping på sistone, om än bra saker, men prioriteringar måste göras.
 
Varit ute och joggat, ätit macka och druckit första koppen kaffe.
En liten personalresa om ett par timmar och efter den här veckan är det semester.

F29A8439-2550-418F-A235-7BAA33F249B6.jpeg
 
Sitter på besiktningen med makens bil. Är lite tveksam till att den kommer gå igenom.. Tyvärr. Men det återstår att se vad som händer.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Vi fick igår reda på att arbetsgivaren lagt en utbildning/föreläsning närapå en heldag en söndag i oktober. (Vi jobbar korta helgpass på...
Svar
16
· Visningar
1 158
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
Svar
4
· Visningar
106
Senast: pepp
·
Skola & Jobb Jag vet inte om det är för att jag blivit gammal, det har varit den mest tragiska semesterperioden ever, eller om jag verkligen bara...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 215
Senast: Inte_Ung
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 167
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Regntäcke till shettis?
  • Födda -21
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp