Vad gör vi? Del CCII

Segt idag
Blev en lång dag igår
Först jobba. Sedan ta tåget till Gävle och träffa lite akvarie vänner. Köpte lite fisk med, så de skulle fixas med när jag kom hem
Vi blev bjudna på middag hos en akvarie vän i Gävle
Så jag kom inte hem förrän vid 20
Så tog lite sovmorgon idag, äter frukost nu
 
Vi tänkte åka till Halmstad och fira med indiskt. Hörde på radion det är Pride för idag. Lär ju vara hopplöst att hitta parkering. Så vi stannar i utkanten av stan.
 
Joggade 1 mil på lätta ben. Det var precis vad min skalle behövde.
IMG_0576.jpeg
 
Usch vad mycket det är hela tiden. Kan inte låta bli att reflektera över hur hur vi hamnade här som samhälle när så många skulle behöva vara minst två versioner av sig själv för att hinna med.
 
Stapplat upp. Vaknade vid halv åtta, lyckades komma upp för att mata älsklingsgoset och gå på toa, sedan tillbaka till sängen och sova lite mer. Tror aldrig jag sovit så mycket i mitt liv.

Ingen yrsel längre, praise the lord, men mår allmänt illa och är lite skakig. Antagligen beroende på att jag inte ätit sedan i torsdags kväll måste det vara. Mitt bs är ok trots allt. Vill inte äta något, men antar att jag måste hitta något.

Katten har sovit hos mig hela tiden. Vet inte om hon tyckte synd om mig eller bara var belåten att ha en varm huvudkudde/värmedyna.

Edit: Ska ringa VC på måndag och boka en tid, det här var inte roligt.
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 095
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 369
Senast: grodan21
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
76 183
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
74 743
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Stora shoppingtråden II
  • Bildtråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp