Vad gör vi? Del CCII

Efter att förkylningen var nästan obefintlig i går så känns det mer idag. Sovit nästan 12 h.
Känner mig låg och lite ångestig.
3 grader ute.🥶
Kanske allt känns bättre när jag har varit uppe en stund.
 
Hade nästan exakt 4 dl grötris, så idag blir det risgrynsgröt i crockpotten. Perfekt mat när man är lite sjuk och gnällig (värmande, gott och lättlagat), och när det är lite kyligt ute :) .
 
Svärmor skulle kommit på besök idag. Men nu på morgonen skickar hon sms att de inte kommer, för de ska ut med kompisar. Tycker det är lite trist faktiskt. Att de prioriterar bort oss på det sättet.
Och att det alltid förutsätts att vi ska åka till dem, men de kommer sällan hit. Kan nog räkna på fingrarna hur många gånger de varit här sen vi flyttade ner 2018 :grin:
 
Funderar över dagen.
Är sugen på att ställa ut ett bord med buketter och en lapp om Swish and grab - men nojar för att ingen skulle köpa. 😅
I kvarteret säljer barn en sån här bukett för 40 kr. Swish eller kontanter lägger man i deras brevlåda.
IMG_3243.jpeg
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 095
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 369
Senast: grodan21
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
76 183
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
74 743
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Stora shoppingtråden II
  • Bildtråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp