Vad gör vi? Del CCI

Status
Stängd för vidare inlägg.

Ninnurur

Trådstartare
Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel:
IMG_4497.JPG

Snart dags att åka till stallet för den årliga boxskurningen!
 
Senast ändrad av en moderator:
Hade svårt att sova, på grund av Coca-Cola och te.
I dag ska mamma och jag åka och fika, pappa kan inte följa med för han har en guidning.
 
Laddar med stor frukost ska jobba på Bondens egen marknad idag ibland hinner man inte äta så jag fyller på innan. Har längtat efter detta länge en av sommarens höjdpunkter
 
Äter frukost och tittar på maraton.
Har läst sagan om ringen, stretchat, och tittat på fågeltv med katten. Helt sjukt vad mycket pippifåglar vi hade på gården i morse och jag och katten satt på balkongen och stirrade :love:
En flock starar på typ 50 individer, trastar, skator, rödhake, sädesärla, spillkråka, skogsduvor, någon sångare, blåmes och talgoxe. Alla var väldigt aktiva också så det var himla kul att sitta och titta på dem.

Samt en jag aldrig sett förut. Svart (kanske mörkbrunaktig), vita prickar på kroppen, vingar som var kolsvarta med vita toppar? Ungefär i storlek av en kaja.
Försökte googla men hittar inte riktigt rätt.
 
Får besök ikväll, så har städat lite och gjort en inköpslista tills när jag ska handla.
Så fort djurbutiken öppnar ska jag dit och köpa spån till Björn. Det luktar lite från hans bostad, så tänkte byta ut allt spån. Brukar bara behöva punktstäda där det behövs, men tror han hittat ett nytt kisställe nu. Så allt ska bort, till Björns förtret, han gillar inte när det är städat. 😅
 
Får besök ikväll, så har städat lite och gjort en inköpslista tills när jag ska handla.
Så fort djurbutiken öppnar ska jag dit och köpa spån till Björn. Det luktar lite från hans bostad, så tänkte byta ut allt spån. Brukar bara behöva punktstäda där det behövs, men tror han hittat ett nytt kisställe nu. Så allt ska bort, till Björns förtret, han gillar inte när det är städat. 😅
Du möblerar ju om också :cry: stackars hamster 🐹 ;)
 
Får besök ikväll, så har städat lite och gjort en inköpslista tills när jag ska handla.
Så fort djurbutiken öppnar ska jag dit och köpa spån till Björn. Det luktar lite från hans bostad, så tänkte byta ut allt spån. Brukar bara behöva punktstäda där det behövs, men tror han hittat ett nytt kisställe nu. Så allt ska bort, till Björns förtret, han gillar inte när det är städat. 😅
Men herregud, människa, du förstör ju ALLT som han så tålmodigt har byggt upp.... :meh: :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
801
Senast: Red_Chili
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
634
Senast: Sassy
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
291
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
423
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp