Vad gör vi? Del CCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Om man ska baka eftersom man har typ 6 äggvitor att göra av med, men en av dem som ska äta är mjölkproteinallergisk, vad bakar man då? För att göra det enkelt brukar hon säga att hon är vegan som äter ägg, så tänk så :D
Kommer jag inte på något får deras bli maränger, men det hade varit kul med något roligare.
 
Om man ska baka eftersom man har typ 6 äggvitor att göra av med, men en av dem som ska äta är mjölkproteinallergisk, vad bakar man då? För att göra det enkelt brukar hon säga att hon är vegan som äter ägg, så tänk så :D
Kommer jag inte på något får deras bli maränger, men det hade varit kul med något roligare.

Nötkakor!
 
Har planerat att köra ett lass till återvinningen och ett till Erikshjälpen från huset i dag men jag är så sliten. Vid såna här tillfällen hatar jag min begränsade ork :arghh:
Måste duscha och tvätta håret innan jag åker dit också. Får försöka ta det i lugn takt och vila emellan men det är inte riktigt så jag funkar :cautious:
 
Har precis hackat upp alla äpplen jag plockat hos morföräldrarna. Ska prova och se om de håller i frysen för att kunna göra chutney eller bidra med syrlighet i en mjöd senare under hösten. Orken finns inte riktigt att göra något nu.
Annars äter jag godis och drömmer mig bort med pojkvännen om lägenhet eller husköp genom att skicka hemnet-länkar till varandra. Vi kommer inte kunna köpa något förrän om ca 2-3 år, men ska på första visningen redan nu på söndag för att kunna prata om vad som är behov vs önskemål osv för att kunna sätta en vettig budget framöver :heart
Äpplen funkar bra att frysa och använda senare.
 
Ser film. Waitress med Keri Russell och Nathan Fillion.
Två timmar lång. I längsta laget.
Lite rolig men nja, vet inte.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
801
Senast: Red_Chili
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
650
Senast: Sassy
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
338
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
461
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp