Vad gör vi? Del CCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Här är en till som glömt att äta förutom två nektariner. Stoppade in lite kycklingdelar i aluminiumform så det kräver noll ansträngning. Till det tomatsallad :d
 
Hoppar jämfota av glädje. Trailer kommer under 2024

1724081233858.png

 
I dag ska jag ta med valpis, Emma-Sue till jobbet. Jag har en del fragor till chefen och lite jag maste gora dar infor skolstart nasta vecka. Sedan funderar jag pa aka upp till sonen som redan annonserat att han vill bli hundvakt till Emma-Sue.

Det ar nastan 40 ar sedan den har bilden togs ...
Scan 39.jpeg
 
Hästarna utsläppta, kycklingar och höns instängda. Köpt fler flyttkartonger och tänker köra ett lass på torsdag när jag ändå åker för att följa med hästarna när de kommer till det nya stallet. Då är mamma här så hundar och katter slipper åka fram och tillbaka.

Stått och ruskat ner äpplen från ett träd och ser att toppen på ett Åkerö brutits av. :(
Fått hästpassen stämplade, tankat bilen och den har varit inne på verkstan så nu tar jag kväll själv med lite rödvin och västerbottenspaj.
 
Hittade picadelisallad i kylen, glömde visst äta den igår O_o Så nu blir det den till middag, hoppas den är okej ...
 
🤪 vi körde igång med alla elever idag och hann träffa två av mina fyra grupper och förmanat om att inte halka efter från början. Tydligen så pass att två elever stannade kvar och plugga i två timmar. 😅 nåja de hade håltimme sista lektionen så de höll bara igång hela skoldagen. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
801
Senast: Red_Chili
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
648
Senast: Sassy
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
336
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
459
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp