Vad gör vi? Del CCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Svettiga dagar. Stor konferens med en lansering i morgon som jag arbetat med ett halvår. Sen sticker vi på weekend och firar mamma som fyllt 60 på morgonen efter. Så blev dottern sjuk och hemma från förskolan mitt i allt.. Har jobbat fram till midnatt några dagar. Hej och hååååå. Så disken ja..
 
Funderar på om det är värt att boka något i The Shard (middag? bara någon drink?) när vi ska till London i September. 🤔
Är bara i stan ett dygn, ska på spelning på Omeara, som ju ligger i närheten.

Och om man då ska passa på att bo där i krokarna också, samla allt på ett ställe.
En avstickare till Burger & Lobster hinns nog med oavsett :D
 
Första dagen med eleverna tillbaka igen, hängt med åk 6 så helt nya elever för mig. Imorgon ledig onsdag och sedan på torsdag blir det lektioner som vanligt-ish. Uppstart är ju alltid lite annat.

Känner mig helt färdig efter dagen men borde ta ett städvarv här hemma. :cautious: Vi får se hur det blir med det. 🙈
 
Funderar på om det är värt att boka något i The Shard (middag? bara någon drink?) när vi ska till London i September. 🤔
Är bara i stan ett dygn, ska på spelning på Omeara, som ju ligger i närheten.

Och om man då ska passa på att bo där i krokarna också, samla allt på ett ställe.
En avstickare till Burger & Lobster hinns nog med oavsett :D
Eller någonstans i Bayswater igen as per, JÖSSES vad dyrt det var kring London Bridge :rofl:
 
Har en sladdlös dammsugare som jag plockade isär delar och tömde på det jag dammsugit. Sen gick det inte att sätta fast en del ordentligt igen. Svor för mig själv att den delen till dammsugaren hade gått sönder på något vis.:rage:

Men upptäckte att jag lämnat en del på köksbänken som skulle sättas ihop med den "trasiga delen" för att fästa ordentligt. Så nu är den delen till dammsugaren "lagad" :laugh:
 
Fördelen med att ha en sambo som är snacksalig.. Han var och skulle få hjälp att laga trimmern på en verkstad. Han snackade och hade trevligt med mannen som har verkstaden. De kom in på fiske och att vi hoppas köpa en liten båt nästa år iom att vi ju har brygga här och båda är båtmänniskor. Visade sig att gubben hade en liten ful, sliten plastbåt som vi får om vi vill. Den blir ju super för oss att bara åka ut en liten bit för att fiska i. Snart är det dags för kräftfiske här, vilket jag aldrig gjort. Då slipper vi låna båt etc.
Jag har en liten motor som bör funka till den där. SÅ roligt det ska bli! :banana:
Ska skicka med någon present till gubben!
 
Det blir OTROLIGT många tomater på min totem-planta. Såpass att det är svårt att hinna äta upp dem :) ! Idag tog jag upp våra sista "badkarspotatisar" så nu äter vi kokt nypotatis, hemmatomater, köttbullar och gräddfil. Mycket gott faktiskt :) !
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
801
Senast: Red_Chili
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
648
Senast: Sassy
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
336
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
459
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp